شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25477
منتشر شده در چهارشنبه, 23 اسفند 1402 12:44
تعداد دیدگاه: 0
سخنگوی دولت:

سخنگوی دولت از انجام مذاکرات برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پریسپولیس به دو بانک غیردولتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز چهارشنبه 23 اسفندماه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سرمایه های ملی ما هستند و دولت رسالت خود را در کمک به این سرمایه ها انجام داد؛ فرایند خصوصی سازی در این دولت انجام و بخشی از سهام به مردم واگذار شد و در دوسال گذشته بارها آگهی منتشر شد تا به بخش خصوصی واگذار کند اما قابلیت حقوقی آن محقق نشد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: همچنین مقرر شد با مجوز هیئت وزیران به عنوان بخشی از دیون دولت به تأمین اجتماعی یکی از این باشگاه ها به تامین اجتماعی واگذار شود و هیئت دولت مجوز را صادر کرد .

وی ادامه داد: هیئت واگذاری روز گذشته به جمع بندی نرسید که از این مجوز استفاده کند، در این فاصله مذاکرات اولیه با دو بانک غیر دولتی انجام و پیشنهاد هایی مطرح شده تا اگر موفق شویم تیم های مردمی را به شرکت های بزرگ غیر دولتی واگذار کنیم.

بهادری جهرمی یادآور شد: وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی با هیات های عامل بانک ها در این خحصوص مذاکراتی را خواهند داشت، پیش بینی ما این است که تا چند روزه آینده این کار با توافقاتی که با شرکت ها می شود، انجام شود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه