جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25344
منتشر شده در یکشنبه, 22 بهمن 1402 10:24
تعداد دیدگاه: 0

مردم اصفهان پس از گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در روز 22 بهمن سال 1402 با حضور گسترده و باشکوه خود 45 سالگی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مردم اصفهان از ساعت اولیه صبح امروز با حرکت از مسیرهای هشت‌گانه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خود را به میدان امام(ره) وعده‌گانه همیشگی اجتماع مردم اصفهان رساندند و با صلابت مثال‌زدنی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

حضور گسترده مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن 1402 این پیام را داشت که آن‌ها همچنان پای انقلاب‌شان در حمایت از کیان ایران اسلامی، ولایت فقیه و رهبری، پاسداشت خون شهدای گرانقدر و ارزش‌های انقلاب و اسلام در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی ایستاده‌اند و لحظه‌ای کوتاه نخواهند آمد.

زن و مرد، پیر و جوان، کودک و نوجوان، دهه اولی‌های انقلاب و دهه هشتادی و نودی‌ها همه و همه آمدند تا یکبار دیگر به استکبار جهانی اعلام کنند تا پای جان برای دفاع از این مرز و بوم استوار و محکم ایستاده و اجازه نخواهند داد دشمن چشم طمع به این کشور داشته باشد.

قراراست در مراسم جشن 45 سالگی انقلاب اسلامی ایران حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در میدان امام(ره) اصفهان در اجتماع بزرگ مردم این شهر سخنرانی کند./ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه