يكشنبه 9 ارديبهشت 1403, Sunday 28 April 2024, مصادف با 19 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24847
منتشر شده در چهارشنبه, 17 آبان 1402 14:45
تعداد دیدگاه: 0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: رسانه‌های استان در واکنش به مسائل و جنایات روا شده علیه مردم غزه نشان دادند در موضوعاتی که مرتبط با عدالت، انصاف، دفاع از مظلوم و استکبار ستیزی است متفق‌القول هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان، چهارشنبه هفدهم آبان‌ماه، در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، گفت: فرآیند انتخابات در سراسر کشور و استان اصفهان با دقت، ظرافت و مطابق زمان تعیین شده انجام شده است و امیدواریم مابقی فرایند نیز به درستی اجرا شود.
وی با تأکید بر مشارکت همگانی مردم در انتخابات، ادامه داد: رسانه‌ها عموم فعالیت خود را بر تبیین و توجیه مسئله برای مشارکت همگانی معطوف کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: رسانه‌ها پُلی میان مردم و مسئولان هستند، در مورد انتخابات درخواست داریم رسانه‌ها مطالبی که مشارکت همگانی را تحت شعاع قرار می‌دهد را به ستاد انتخابات استان منعکس کنند.
جان‌نثاری افزود: سعی می‌کنیم جزئیات فرایند برگزاری انتخابات را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم، چند جلسه کلیدی از جمله (ستاد انتخابات را به صورت هفتگی برای انتخابات برگزار می‌کنیم) که به صورت منظم اخبار این جلسات در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
وی اظهار کرد: هیأت تبلیغات استان در این دوره بنا دارد به موضوع انتخابات و حضور فعال داوطلبان در انتخابات انبساطی برخورد کند و هدف محدود کردن نیست.
جان‌نثاری خاطرنشان کرد: درصدد هستیم امکانات استان را به صورت عادلانه در اختیار داوطلبان قرار دهیم و سیاست استان این است که در موضوع تبلیغات تبعیض ایجاد نشود.
وی عنوان کرد: رسانه‌ها به اهمیت مجلس خبرگان رهبری بپردازند زیرا تصمیمات این مجلس بسیار مهم و سرنوشت ساز است.
جان‌نثاری تأکید کرد: بایستی فرآيند انتخابات را همه رسانه‌ها بدانند و نسبت به آن آگاه باشند، عهد کردیم در حوزه انتخابات کاملا شیشه‌ای و شفاف عمل کنیم.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: پوشش انتخابات، تبیین اهمیت مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و دعوت از تمام اقشار برای مشارکت همگانی انتظار ما از رسانه‌ها است.
جان‌نثاری درخصوص مسائل غزه و رسانه‌ها، عنوان کرد: از رسانه‌های استان به واسطه حرکت‌های زیبایی که در دفاع عملی، حضوری، تجمعی، بیانیه‌ای، نگارش مطالب و عکس العمل نسبت به دفاع از مظلومان غزه داشتند تشکر می‌کنیم.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: به نظر ما رسانه‌های استان با هر گرایش و نظری که دارند حریت رسانه‌ای خود را در مسائل غزه نشان دادند.
جان‌نثاری افزود: رسانه‌های استان نشان دادند در موضوعاتی که مرتبط با عدالت، انصاف، دفاع از مظلوم و استکبار ستیزی است متفق‌القول هستند.
وی عنوان کرد: در غزه جنگ نداریم بلکه دفاع مقدس داریم، مردم غزه از سرزمین خود دفاع می‌کنند، از این رو به دفاع مقدس غزه به مدیریت سید حسن نصرالله بیش از پیش پرداخته شود.
جان‌نثاری خطاب به رسانه‌ها افزود: زیبایی‌های دفاع مقدس جمهوری اسلامی را با زیبایی‌های دفاع مقدس غزه گره بزنید.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: رسانه‌ها در مسئله غزه به این موضوع بپردازند که دفاع ما از مردم فلسطین علاوه بر مسائل اعتقادی به دلیل تقویت امنیت ملی کشور خودمان است./ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه