دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24837
منتشر شده در سه شنبه, 16 آبان 1402 17:28
تعداد دیدگاه: 0
در اصفهان؛

فرماندار اصفهان گفت: تاکنون 400 داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیأت اجرایی حوزه انتخابیه اصفهان بررسی صلاحیت شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمد علی احمدی، فرماندار اصفهان در جلسه هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اصفهان، با بیان اینکه 725 داوطلب برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان نام نویسی کردند که 5 نفر از آنها با مراجعه به فرمانداری انصراف خود را اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: هیأت اجرایی که متشکل از معتمدین محلی است در حال بررسی صلاحیت داوطلبان دیگر هستند که نتایج بررسی ها در روزهای آتی مشخص می‌شود.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه تاکنون صلاحیت 400 داوطلب بررسی شده که ان شاءالله در روزهای آتی مابقی نیز تعیین صلاحیت خواهند شد، افزود: تعدادی از این داوطلبان احراز صلاحیت شده و مابقی به دلیل عدم بارگذاری کامل مدارک در هنگام ثبت نام احراز صلاحیت نشده اند که می توانند علت را جویا شده و اعتراض خود را به هیأت نظارت اعلام نمایند.

احمدی تصریح کرد: هیأت اجرایی تا 18 آبان ماه بررسی صلاحیت ها را اعلام خواهد کرد و نتایج به داوطلبانی که عدم احراز یا عدم تأیید می شوند، اعلام می‌شود و داوطلبین احراز یا تأیید صلاحیت شده نیز با کد رهگیری می توانند نتایج را پیگیری کنند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه