شنبه 15 ارديبهشت 1403, Saturday 4 May 2024, مصادف با 25 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24772
منتشر شده در شنبه, 06 آبان 1402 11:08
تعداد دیدگاه: 0
حماس:

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ،حماس، بیانیه ای درباره تشدید تجاوزات و اقدامات تروریستی صهیونیست ها و تلاشهای ارتش شکست خورده این رژیم برای تهاجم زمینی به غزه صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، عزت الرشق از رهبران حماس در این بیانیه تاکید کرد گردان‌های عزالدین القسام و تمامی نیروهای مقاومت فلسطین، با قدرت کامل برای مقابله با تجاوزات و خنثی کردن هرگونه تهاجم رژیم صهیونیستی آمادگی کامل دارند.

در این بیانیه آمده است بنیامین نتانیاهو و ارتش شکست‌خورده‌اش نمی‌توانند هیچ گونه دستاورد نظامی محقق کنند و در نتیجه تشدید تروریسم، کشتار و نسل کشی ارتش این رژیم علیه غیرنظامیان و منازل مسکونی، تنها دلیلی بر ورشکستگی و نه قدرت این رژیم است.

عزت الرشق افزود: تشدید کشتارهای هولناک و جنگ نسل کشی دشمن صهیونیست، در میان تاریکی مطلق شب، علیه مردم بی دفاع نوار غزه، با انواع بمباران ها و گلوله بارانهای وحشیانه از زمین، دریا و هوا، بیانگر شکست مفتضحانه این رژیم در دستیابی به اهداف تهاجمی خود و تضعیف مقاومت و نیروهای قهرمان القسام است که با تمام قدرت و اراده و شجاعت بی نظیر تلاش ها برای یورش به غزه را ناکام گذاشتند.

در این بیانیه آمده است تشدید عمدی تجاوزات ماشین جنگی متجاوزان پس از قطع ارتباطات و اینترنت و قبل از آن، برق، آب، غذا، دارو و سوخت ؛ در سایه حمایتهای واشنگتن و برخی از پایتخت های غربی، یک جنایت جنگی تمام عیار و مایه ننگ بر پیشانی همه حامیان آنان خواهد بود./انتهای پیام

تسنیم

نوشتن دیدگاه