چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403, Wednesday 1 May 2024, مصادف با 22 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22864
منتشر شده در چهارشنبه, 16 آذر 1401 22:23
تعداد دیدگاه: 0
مشاور عالی مقام معظم رهبری:

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان این که در دولت قبلی نیز فساد هایی وجود داشت، گفت: در یکی از این فساد ها با برادر رئیس جمهور برخورد کردیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حجت الاسلام حسین طائب که در دانشگاه زنجان حضور یافته بود، در جواب سوال دانشجویی در مورد فساد ۹۲ هزار میلیاردی فولاد گفت: این اتفاق یک دروغ سیاسی بود که کسی در مورد آن توضیح نمی‌دهد و کسانی که آنرا مطرح کردند امروز جرات عذرخواهی ندارند.

وی با بیان اینکه باید برنامه ای باشد و نماینده‌ای که این قضیه را مطرح کرده در مقابل دوربین اسناد و مدارک خود را رو کند، تصریح کرد: در قضایای این چنینی باید دقت کنیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما قبول داریم که ضعف‌هایی داریم و به همه اهداف خود نرسیده‌ایم، افزود: باید با عدد و آمار و حقایق صحبت کنیم و نباید از روی شایعات و گفته‌ها سخن بگوییم.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان و حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از طراحان اصلی طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه بودند که متاسفانه لطمات زیادی به موضوع تولید ملی وارد آورد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه