چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403, Wednesday 15 May 2024, مصادف با 7 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1527
منتشر شده در پنج شنبه, 09 بهمن 1393 12:18
تعداد دیدگاه: 0
استانداراصفهان:

استاندار اصفهان گفت: سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان طلایی‌ترین فرصت ممکن برای بررسی و گره‌گشای از مشکلات استان اصفهان است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه شورای اداری استان که با محور آموزش اخلاق و حسن خلق همراه بود به سفر...

استاندار اصفهان گفت: سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان طلایی‌ترین فرصت ممکن برای بررسی و گره‌گشای از مشکلات استان اصفهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه شورای اداری استان که با محور آموزش اخلاق و حسن خلق همراه بود به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان اشاره و اظهار کرد: طبق برنامه، کاروان تدبیر و امید در آینده نزدیک به اصفهان سفر می‌کنند.

زرگر پور به مشکلات پیش روی استان اشاره و اذعان کرد: سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان طلایی‌ترین فرصت ممکن را ایجاد می‌کند که با حضور بالاترین مقام قوه مجریه مشکلات استان بررسی و گره‌گشایی از آن‌ها صورت گیرد.

استاندار اصفهان این امر را مستلزم حضور باشکوه مردم در استقبال از کاروان تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: ابهت، عظمت و بلوغ بالای سیاسی مردم اصفهان در میدان امام (ره) ظهور و تجلی می‌یابد.

زرگرپور افزود: رویکرد اصلی سفر رئیس‌جمهور به اصفهان دیدار مردم اصفهان با رئیس‌جمهور است و وزرا به شهرستان‌ها سفر می‌کنند.

نوشتن دیدگاه