جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1493
منتشر شده در پنج شنبه, 11 دی 1348 00:00
تعداد دیدگاه: 0

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان: کار سیاسی کردیم، ولی سیاسی کاری نکردیم معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان آرامش در انتخابات اخیر را نتیجه چندین ماه فعالیت مطالعاتی مداوم و چهار سال حضور فعال مسئولان در بین مردم بیان کرد. حضور فعال مسئولان در بین مردم بیان کرد. محمد مهدی اسماعیلی در گفتگو...

esmaeeli

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان:

کار سیاسی کردیم، ولی سیاسی کاری نکردیم

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان آرامش در انتخابات اخیر را نتیجه چندین ماه فعالیت مطالعاتی مداوم و چهار سال حضور فعال مسئولان در بین مردم بیان کرد.

حضور فعال مسئولان در بین مردم بیان کرد.

محمد مهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار همراز نیوز در اصفهان گفت: آرامشی که پیش و حین برگزاری این دوره از انتخابات در سطح استان و حتی کشور حاکم بوده و می باشد، نتیجه فعالیت های مطالعاتی و امنیتی ارگان ها و نهاد های امنیتی از یک سو و حضور مسئولان در بین اقشار مختلف جامعه از سوی دیگر می باشد.

وی اظهار کرد: تمهیدات امنیتی نهاد های مربوطه باعث شد تا نقاط بحران آفرین شناسایی و مدیریت گردد، به گونه ای که خوشبختانه کمترین مشکلی پیش نیامد.

اسماعیلی بیان داشت: گرایشی که مدیریت استان در این چهار ساله داشت این بود که در مدیریت استان اصفهان وارد فضای کار سیاسی نشود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان ادامه داد: ما سیاسی هستیم، ولی سیاسی کاری نکردیم و بر اساس مصلحت مردم و به دور از باند بازی ها همیشه به دنبال منافع مردم بوده ایم و هرگز منافع عده ای از مردم را بر عده ای دیگر ترجیح نداده ایم.

اسماعیلی خاطرنشان ساخت: اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد، ولی همه سلایق حق دارند از خدمات حاکمیت استفاده کنند و هیچ نیرویی نمی تواند آنها را از رسیدن به این حق محروم سازد.

وی ضمن تاکید بر اینکه این موضوع یک ژست تبلیغاتی نیست، افزود: استفاده همه اقشار از خدمات حاکمیت به عنوان یک باور دینی و شرعی در مدیران استان نهادینه شده و امیدواریم در پایان دولت دهم و همینطور دوره چهارساله مدیریت استان توانسته باشیم در اجرای این سیاست به خوبی عمل کرده باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان همچنین گفت: گروه ها و اقشار مختلف جامعه به مدیریت استان اعتماد دارند و دلیل این آرامش نیز همین موضوع می باشد که مسئولان استان کار سیاسی کردند، ولی سیاسی کاری نکردند
نوشتن دیدگاه