جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 11722
منتشر شده در یکشنبه, 25 اسفند 1398 11:11
تعداد دیدگاه: 0
نماینده-مجلس-هموطنان-از-سفرهای-غیرضروری-در-ایام-عید-خودداری-کنند

هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی...

هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،  با بیان اینکه مردم باید واقعیت بروز ویروس کرونا در کشور را بپذیرند و با صبر و استقامت این مشکل را پشت سر بگذارند، گفت: ضرورت دارد هموطنان نیز با رعایت توصیه های ارائه شده از سوی وزارت بهداشت مبنی بر خودداری از ترددهای غیر ضروری در ایام تعطیلات نوروز تا حدالامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی ادامه داد: بالاخره سیر نزولی این بیماری در کشور چند هفته‌ای به طول می‌انجامد با این حال هر چه مردم در این زمینه بیشتر همکاری کرده و از سویی مسئولین در این زمینه بهتر فعالیت کنند، دوره این بیماری زودتر طی خواهد شد.

نماینده ایذه در مجلس  با بیان اینکه در شرایط فعلی توصیه های وزارت بهداشت باید از سوی هموطنان جدی گرفته و مقدم بر همه امور باشد، اظهار داشت: نباید شرایط فعلی  برای برخی از هموطنان به عنوان فرصت برای سفرتلقی شود. در صورتیکه اگر خدای نکرده یکی از اعضای خانواده‌های این شهروندان بیمار شود، همه آن شادی به یک غم بزرگ تبدیل می‌شود.

خادمی تصریح کرد:در این شکی نیست که باید دوره رشد ویروس کرونا در کشور طی شود و  اگر خدای ناکرده مردم در این زمینه همکاری نکنند قطعا طول دوره این بیماری در کشور افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه