شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3021
منتشر شده در یکشنبه, 06 تیر 1395 14:15
تعداد دیدگاه: 0

پیکر شهید ابوالقاسم دلاور جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی با حضور مردم و مسؤولان گلپایگان در قطعه شهدای گلشهر به خاک سپرده شد.

 صبح امروز طی مراسمی پیکر شهید پاسدار ابوالقاسم دلاور جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی به خاک سپرده شد.

این شهید بزرگوار پس از 30 سال رنج و درد ناشی از مجروحیت شیمیایی در بدن، روز جمعه در بیمارستان نجمیه تهران به خیل هم‌رزمان و برادر شهیدش پیوست و امروز طی مراسمی در زادگاهش شهر گلشهر به خاک سپرده شد.

محمداسماعیل علیشاهی فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار داشت: شهید پاسدار ابوالقاسم دلاور در سال 1365 در عملیات فاو مجروح شد.

وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار به علت تشدید بیماری ریه‌ای و مشکلات تنگی نفس از 8 ماه قبل در بیمارستان بستری شد که روز جمعه به دیار حق شتافتد.

علیشاهی با بیان اینکه پیکر شهید ابوالقاسم دلاور در قطعه شهدای شهر گلشهر محله فیلاخص به خاک سپرده شد، گفت: امروز مراسمی به همین مناسبت از ساعت 16 تا 18 در مسجد جامع فیلاخص برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان ادامه داد: روز چهارشنبه هم‌زمان با بیست و سومین روز ماه مبارک رمضان مراسم یادبود این شهید بزرگوار از ساعت 17 تا 19 عصر از سوی امام جمعه گلپایگان در مسجد جامع گلپایگان برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین روز جمعه بیست و چهارم ماه مبارک رمضان مراسم یادبود شهید دلاور در مسجد جامع گلشهر از سوی حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه