يكشنبه 16 ارديبهشت 1403, Sunday 5 May 2024, مصادف با 26 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 5119
منتشر شده در شنبه, 25 اسفند 1397 23:17
تعداد دیدگاه: 0
در-شهرستان‌های-استان-بوشهر-نرخ-بیکاری-رقم-بالایی-است

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم و نماینده ویژه رئیس جمهور در شورای اداری شهرستان دشتستان عنوان کرد: در جلسات هماهنگی سفر رئیس جمهور بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور حضور داشتند و برای پروژه‌های مهمی که قابلیت اجرا دارد آن بنگاه‌ها وارد عرصه شده و آنها را اجرایی نمایند که این فرصت خوبی برای استان است.

به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از  ایسنا، محمد امید با تاکید بر ضرورت دسته‌بندی نیازهای استان به تفکیک شهرستان‌ها اظهار داشت: این دسته‌بندی‌ها به کارگروه سفر ارائه خواهد شد تا مورد دقت قرار گرفته و به سمت اجرا برود.

وی تصریح کرد: من از تمام بضاعت و امکانی که در اختیار دارم، هم در قالب مسئولیت و هم در قالب مأموریتی که امروز در این سفر بر عهده من و همکارانم گذاشته شده است با توجه به اطلاعاتی که از این شهرستان دارم و تعهداتی که همه ما نسبت به مردم داریم استفاده می‌کنم تا در این ارتباط گام مثبت و قدمی رو به جلو برداریم.

نماینده ویژه رئیس جمهور تاکید کرد: دولت در عرصه خدمت به مردم و گام برداشتن در جهت رفع نیازهای ضروری مردم از همه توانمندی‌ها و امکاناتی که در اختیار داشته استفاده کرده است.

امید اذعان داشت: در بحث زیرساخت‌های کشور خصوصاً زیرساخت‌های روستایی کارهای بزرگی اتفاق افتاده است، و بخش قابل توجهی از منابع کشور صرف روستاها و مناطق محروم شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با اشاره به اینکه نرخ بیکاری جوانان ما بالا است، گفت: متأسفانه و در شهرستان‌های استان بوشهر نیز نرخ بیکاری رقم بالایی است.

تخصیص ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال عشایر و روستاییان

وی اضافه کرد: اعتبار ۱۸ هزار میلیارد تومان برای اشتغال عشایر و روستاییان در نظر گرفته شد که چیزی حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

محمد امید با تاکید بر اینکه اشتغال راه مهم ایجاد سرمایه‌گذاری است، عنوان کرد: امروز استفاده از صنعت گلخانه یکی از راه‌های مهم خروج از وضعیت فعلی و مشکلات بخش کشاورزی است.

نماینده ویژه رئیس جمهور تصریح کرد: در ارتباط با بحث آب بایست در سال آینده اتفاقات مثبتی رخ دهد و مردم چنین شرایطی نداشته باشند و ما نیز مکاتبات ویژه برای اقدامات جدی در زمینه‌ی رفع مشکلات آب خواهیم داشت.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه