شنبه 15 ارديبهشت 1403, Saturday 4 May 2024, مصادف با 25 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4323
منتشر شده در یکشنبه, 13 اسفند 1396 17:50
تعداد دیدگاه: 0
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تاکنون هویت 13 تن از جان‌باختگان محرز شده و با صدور دستور قضایی توسط بازپرس ویژه رسیدگی کننده اقدامات لازم در راستای تحویل اجساد به خانواده‌ها صورت پذیرفته است. احمد خسروی وفا گفت: با انجام مجدد عملیات امداد و نجات و کشف تعدادی از پیکرهای قربانیان سانحه هوایی...


رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تاکنون هویت 13 تن از جان‌باختگان محرز شده و با صدور دستور قضایی توسط بازپرس ویژه رسیدگی کننده اقدامات لازم در راستای تحویل اجساد به خانواده‌ها صورت پذیرفته است.

احمد خسروی وفا گفت: با انجام مجدد عملیات امداد و نجات و کشف تعدادی از پیکرهای قربانیان سانحه هوایی تاکنون هویت 13 تن از جان‌باختگان محرز شده و با صدور دستور قضایی توسط بازپرس ویژه رسیدگی کننده اقدامات لازم در راستای تحویل اجساد به خانواده‌ها صورت پذیرفته است.

وی افزود: بقایای اجساد دیگری نیز کشف شده و در حال بررسی و انجام آزمایشات لازم است که ظرف چند روز آینده هویت 10 تا 15 تن دیگر نیز مشخص خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی و کشف جعبه سیاه هواپیما با دستور قضایی بازپرس رسیدگی کننده این جعبه تحویل نماینده سازمان هواپیمایی کشور گردیده است و مقرر است با حضور مقام قضایی بازگشایی شده و پس از بررسی علت این سانحه تعیین گردد.

نوشتن دیدگاه