دوشنبه 28 خرداد 1403, Monday 17 June 2024, مصادف با 10 ذی‌الحجه 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4034
منتشر شده در شنبه, 15 مهر 1396 14:34
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان:

شهردار اصفهان با تاکید بر این که مدیریت جدید شهری اصفهان مقابل هیچ کس نیست، تصریح کرد: اعتقاد داریم، باید زمینه حضور صاحبان اندیشه‌های مختلف در زمینه مشارکت در مدیریت شهری باز شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، قدرت‌اله نوروزی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار اصفهان اظهار داشت: در برنامه‌های خود اهدافی را آگاهانه برگزیده‌ایم و تحقق آن را فقط آرزو نکرده بلکه آن‌ها را محقق خواهیم کرد.

وی افزود: در این مسیر با هیچ‌کس مقابله نکرده و برای شهروندان اصفهانی با همه وجود تلاش می‌کنیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: از خدای بزرگ می‌خواهیم تا کمک کند چشمانمان را به روی حقایق نپوشانیم، دستانمان را پاک نگه داریم و به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان این که می‌خواهیم با کمک هم گره‌های فروبسته شهر را باز کنیم، عنوان کرد: گذشت را با همه سختی‌هایش بزرگ‌ترین پاسخ به چالش‌های موجود می‌دانیم.

نوروزی با تاکید بر این که مدیریت جدید شهری اصفهان مقابل هیچ کس نیست، تصریح کرد: اعتقاد داریم، باید زمینه حضور صاحبان اندیشه‌های مختلف در زمینه مشارکت در مدیریت شهری باز شود.

وی اضافه کرد: شهرداری محل سلطه‌گری نیست، محل خدمت به مردم است، پایمال شدن حق مردم را در هر شرایط و هر زمان و مکانی محکوم می‌کنیم.

شهردار اصفهان با بیان این که نیازمند شهری پر نشاط و شهری سرشار از امنیت و سرور برای شهروندان هستیم، گفت: می‌توانیم با رعایت استانداردهای بین‌المللی، شاخص‌های کیفیت زندگی شهری در اصفهان را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: اصفهان شهر هنرمندان است ولی حق هنرمندان به نحو شایسته ادا نشده است؛ در نام‌گذاری خیابان‌های مهم و میدان‌های بزرگ شهر، کمتر از نام آن‌ها استفاده شده است.

نوروزی مشکلات اصفهان را به پنجره شکسته تشبیه و اظهار کرد: اصفهان پنجره‌های شکسته زیادی دارد؛ آب، خاک و هوا پنجره‌های شکسته این شهرند.

وی با بیان این که اصفهان به شهر سرمایه‌گریز تبدیل شده است، تاکید کرد: باید نگاه به سرمایه‌گذاران را تغییر دهیم.

شهردار اصفهان خاطر نشان کرد: رسیدگی به وضعیت محرومان و مستضعفان، باید در بطن برنامه‌های شهرداری قرار گیرد؛ کیفیت توسعه شهر باید بر کمیت آن ارجحیت داشته باشد، باید با تمام امکانات و توان کیفیت خدمت‌رسانی را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه ایجاد شهرک طلا، پرندگان و نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت در دستور کار قرار گیرد، گفت: ایجاد کمربند سبز برای اصفهان ضروری است و پیشرفت کویر و حاشیه نشینی از مشکلات اصفهان است و کسی نباید به تداوم این وضعیت رضایت دهد.

نوروز اظهار داشت: اصفهان ظرفیت توسعه صنایع ناپایدار را ندارد و باید به قطب بزرگ فناوری تبدیل شود، گردشگری باید رونق بخشیده شود و در این راستا ایجاد فناوری خورشیدی با کمک دانشگاه‌ها و امکانات موجود کشورهای خواهر خوانده می‌تواند به خلق ثروت منجر شود.

شهردار اصفهان یادآور شد: با همکاری صداوسیما و دیگر رسانه‌ها، فرصت‌های تبلیغاتی شهرداری را در جهت افزایش مشارکت شهروندان و گفت‌وگو با مردم استفاده می‌کنیم.

 

منبع: فارس

نوشتن دیدگاه