شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25495
منتشر شده در پنج شنبه, 02 فروردين 1403 23:39
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل شرکت توسعه شهرداری اصفهان:

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: نوروز 1403 با افزوده بیش از 15 ظرفیت تفریحی و گردشگری جدید، مجموعه شهربازی شهر رویاها با بازی جدید لیزرتگ میزبان گردشگران علاقه‌مند به بازی‌های نوین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سعید ساکت با اشاره به راه‌اندازی و بهره‌برداری ظرفیت‌های تفریحی جدید شهر رویاها اظهار داشت: نوروز سال جاری مجموعه شهربازی شهر رویاها با بازی لیزرتگ از گردشگران نوروزی پذیرایی می‌کند.

وی افزود: لیزرتگ شهر رویاها یکی از بازی‌های هیجانی و پرتحرک اصفهان است که با ظرفیت 12 نفر در هر سانس راه‌اندازی شده و تمام فرایندهای طراحی، تولید و ساخت فضای بازی توسط مهندسان متخصص و شرکت دانش بنیان به اجرا در آمده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با تاکید بر افزایش نشاط جمعی با استفاده از ظرفیت بازی‌های گروهی تاکید کرد: لیزرتگ یکی از بازی‌های گروهی است که افراد می‌توانند با گروه‌های دو تا 12 نفره در آن شرکت کنند.

ساکت با اشاره به ویژگی‌های بازی لیزرتگ گفت: این بازی طرحی شبیه به فضا و جنگ ستارگان دارد که در نوع خود جدید و منحصربه‌فرد بوده و در آن از نور مادون قرمز استفاده شده که برای سلامتی انسان بی‌خطر است، همچنین افراد بالای 10 سال می‌توانند در سانس‌های 20 دقیقه‌ای در این بازی به رقابت گروهی بپردازند.

وی با اشاره به اعتبار ریالی ساخت این بازی ادامه داد: لیزرتگ با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال طی سه ماه به بهره‌برداری کامل رسید و این نشان‌دهنده ظرفیت بالا و توانمندی مجموعه شهربازی شهر رویاها در بهره‌برداری از بازی‌های جدید است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این بازی هر فرد 500 عدد تیر لیزری دارد که در طول بازی با شلیک به رقیب خود باید او را حذف کند و در نهایت فردی که کمترین تیر را خورده باشد، به‌عنوان برنده انتخاب خواهد شد، همچنین تمام مراحل بازی کاملاً بی‌خطر و بدون ایجاد درد بوده و خطرات فیزیکی برای بازیکنان به دنبال ندارد./ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه