شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25485
منتشر شده در شنبه, 26 اسفند 1402 11:07
تعداد دیدگاه: 0
کارشناس سازمان هواشناسی:

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران تا پایان هفته خبر داد و گفت: بارش‌ها در در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی کشور آب وهوا و وضعیت جوی امروز شنبه ۲۶ اسفندماه و روزهای آتی را تشریح کرد و گفت: امروز در جنوب غرب، بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و مرکز کشور و در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی از جمله قزوین، البرز و تهران و مناطقی از سواحل دریای خزر بارش باران همراه با وزش باد رخ می‌دهد که بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روز یکشنبه مناطقی از شرق و شمال شرق کشور نیز رگبار پراکنده خواهند داشت.

به گفته رفیعی، روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب که نوار غربی کشور را در بر می‌گیرد، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی و غرب سواحل هم بارش خواهند داشت.

وی ادامه داد: بارش‌ها روز دوشنبه در غرب و شمال غرب شدت بیشتری خواهد داشت و روز سه‌شنبه در نیمه غربی کشور بارش‌ها شدت می‌یابد و مناطق جنوبی کشور را نیز در بر می‌گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: روز چهارشنبه نیز تمام مناطق کشور به جز جنوب و جنوب شرق بارش خواهند داشت.

رفیعی افزود: تهران نیز امروز آسمان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات رگبار باران و وزش باد خواهد داشت و بیشینه دما به ۱۶ درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی گفت: کمینه دمای پایتخت نیز امروز ۱۲ درجه بالای صفر شد و پیش‌بینی می‌شود فردا هم به حدود ۱۰ درجه برسد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه