يكشنبه 9 ارديبهشت 1403, Sunday 28 April 2024, مصادف با 19 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25129
منتشر شده در چهارشنبه, 13 دی 1402 10:27
تعداد دیدگاه: 0
کارشناس سازمان هواشناسی:

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی طی دو روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد و گفت: امروز نیز در کرج، تهران، قم، اراک، اصفهان، مشهد و تبریز شرایط برای گروه‌های حساس ناسالم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی و آب و هوای امروز چهارشنبه 13 دی ماه را تشریح کرد و گفت: امروز بارش‌های پراکنده باران در جنوب خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود و فردا این بارش‌ها در سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی، نیمه جنوبی خراسان رضوی، کرمان و شرق هرمزگان رخ می‌دهد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی از اواخر وقت روز پنجشنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و روز جمعه در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، کردستان، شمال کرمانشاه، زنجان، قزوین و البرز بارش باران و وزش باد و در مناطق مستعد و سردسیر بارش برف را شاهد خواهیم بود که این وضعیت روز شنبه در نیمه شمالی کشور ادامه می‌یابد.

گودرزی یادآور شد: دو روز آینده شهرهای صنعتی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را تجربه می‌کنند و امروز نیز در کرج، تهران، قم، اراک، اصفهان، مشهد و تبریز شرایط برای گروه‌های حساس ناسالم است.

وی افزود: تهران امروز وزش باد خواهد داشت و از پنجشنبه بعد از ظهر و روز جمعه وزش باد رخ می‌دهد و روز جمعه بارش پراکنده باران هوای تهران را تخلیه می‌کند.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی بیشینه دما در پایتخت به ۱۴ درجه بالای صفر خواهد رسید./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه