شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25090
منتشر شده در چهارشنبه, 06 دی 1402 12:56
تعداد دیدگاه: 0
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست:

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به دنبال ایجاد یک الگوی ایرانی - اسلامی در حوزه محیط‌زیست در آشوراده هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی سلاجقه با اشاره به اهمیت جزیره آشوراده، اظهار کرد: آشوراده نقطه اتصال بین بسیاری از دستگاه‌های اجرایی بود. کاری که در آشورده انجام شد، کاری است که با هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها صورت گرفت.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، اضافه کرد: اتفاقی که هفته پیش با حضور رئیس جمهوری در آشوراده رقم خورد و پروژه‌ای که آغاز شد با حفظ شاخص‌های زیست محیطی و همچنین اقتصادی کردن حوزه محیط زیست بود.

او ادامه داد: دستگاه‌های مختلفی در این پروژه همکاری دارند اما یکی از اتفاق‌های مبارک در این باره، پیوند و تقویت همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان حفاظت محیط‌زیست است که کار به صورت مشترک انجام می‌شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ادامه داد: امیدواریم در فازهای بعدی نیز این همکاری‌ها بیش از پیش تقویت شود چرا که کار بسیار خوبی است. ما هم بر ادامه آن تاکید داریم. مردم نیز در آن منطقه بسیار خوشحال بودند و از اجرای آن استقبال کردند.

سلاجقه یادآور شد: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با استفاده از روش‌های نوین کارهای خوبی را انجام می‌دهد و امید داریم که بتوانیم یک الگوی ایرانی - اسلامی در حوزه محیط زیست تحویل کشور دهیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه