شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24878
منتشر شده در چهارشنبه, 24 آبان 1402 09:35
تعداد دیدگاه: 0

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری اراضی ملی شهر اصفهان به ارزش 112 میلیارد و 500 میلیون تومان میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز؛ امیر سعید باقری، فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در گستره شهرهای استان اصفهان، روزانه، اراضی ملی و دولتی تحت پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

وی افزود: در روزهای اخیر، یک فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در شهر اصفهان شناسایی و با تلاش و همت کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد.

باقری با بیان اینکه مساحت زمین ملی رفع تصرف شده 7 هزار و 500 مترمربع بوده است، عنوان کرد: ارزش این زمین 112 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است که به بیت المال بازگردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این یگان وظیفه حراست و رفع تصرف انفال و اراضی دولتی و ملی را بر عهده دارد لذا هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس‌کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می‌رود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه