يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23683
منتشر شده در چهارشنبه, 24 اسفند 1401 13:55
تعداد دیدگاه: 0

میزکار مرکزی رتبه‌بندی معلمان در اطلاعیه شماره ۱۵ خود در مورد امكان ثبت اعتراض و درخواست بازبيني توضيحاتي ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، در اين اطلاعيه آمده است؛ با توجه به اجرای مرحله اول قانون رتبه بندی معلمان و تعیین رتبه هر یک از همکاران در فرایند تعیین شده طرح مذکور، در راستای صیانت از حقوق همکاران محترم ‌و تکریم معلمان عزیز امکان ثبت اعتراض و درخواست بازبینی در سامانه My.medu.ir فراهم شده است. مقتضی است ضمن فعال بودن میزهای پاسخگویی، اطلاع رسانی لازم و به موقع در این خصوص صورت پذیرد.

۱-همزمان با بارگذاری کارنامه در سامانه My.medu.ir همکاران با مراجعه به سامانه مربوطه امکان مشاهده کارنامه را دارند.

۲-مطابق مقررات برای هر یک از همکاران مهلت ده روزه جهت ثبت اعتراض در نظر گرفته شده است. لذا پس از مشاهده کارنامه مهلت ده روزه جهت ثبت اعتراض شروع خواهد شد.

۳- همکارانی که در روزهای گذشته نسبت به ثبت اعتراض و یا تایید کارنامه اقدام نموده اند تا پایان مهلت ده روز امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند.

۴- همکارانی که نسبت به ثبت اعتراض اقدام نموده اند می توانند روزهای آتی نسبت به تکمیل فرآیند اعتراض اقدام نمایند.

زمان، نحوه و شرایط مرحله تکمیلی ثبت اعتراض متعاقبا از طریق اطلاعیه های رسمی اعلام خواهد شد.

۵-به همکاران گرامی اطمینان خاطر داشته باشند، ثبت اعتراض و درخواست بازبینی به هیچ عنوان مانع از اجرای حکم صادر شده نخواهد شد و کلیه درخواست ها به طور کامل و با رویکرد احقاق حقوق همکاران مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تغییر رتبه، صدور حکم از تاریخ مشمولیت قابل اجرا خواهد بود.

۶-شایسته است همکاران گرامی با حفظ آرامش در مهلت مقرر نسبت به تایید کارنامه و یا ثبت اعتراض در سامانه رتبه بندی اقدام نمایند./انتهای پیام

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش

نوشتن دیدگاه