جمعه 21 ارديبهشت 1403, Friday 10 May 2024, مصادف با 2 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23593
منتشر شده در چهارشنبه, 10 اسفند 1401 19:26
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان:

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خبرنگاران را بازرسان ویژه تعزیرات حکومتی خواند و از آن ها خواست تخلفات مربوط به این اداره کل را مستند گزارش کنند تا با متخلفان برخورد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی اکبر مختاری گفت: خبرنگاران چشم های بیدار جامعه هستند و می توانند موارد تخلف را به ما گزارش کنند و ما نیز با مستنداتی که این قشر خدوم ارایه می کنند، با تخلفات به طور جدی برخورد می کنیم.

وی اظهار کرد: امسال حدود ۵ هزار و ۶۶۰ پرونده قاچاق وارد تعزیرات حکومتی استان شده که ۵ هزار ۸۰۰ پرونده صدور حکم شده‌اند. همچنین استان در این حوزه ۱۰۳ درصد عملکرد را به ثبت رسانده که توانسته رتبه اول را کسب نماید.

مختاری ادامه داد: در زمینه میزان جرایم، ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان حکم محکومیت صادر شده که این رقم در سال گذشته ۵۴۰ میلیارد تومان بوده است و در مقایسه آمار امسال با پنج سال گذشته، بیشترین پرونده مربوط به امسال است.

وی افزود: بیشترین جرایم و تخلفات مربوط به گران فروشی، عدم درج نرخ‌نامه، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کم فروشی و حمل کالای قاچاق است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ادامه داد: رویکرد جدید این سازمان برخورد قاطع با زیرمیزی پزشکان است و اگر در مورد زیر میزی پزشکان گزارشی به ما برسد، قطعاً برخورد خواهد شد.

بنا بر این گزارش، با توجه به وضعیت متلاطم بازار در این روزها به ویژه در ایامی که به خرید شب عید نزدیک می شویم، به نظر می رسد سازمان تعزیرات می تواند در تنظیم این بازار نقش کلیدی و بسزایی داشته باشد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه