يكشنبه 23 ارديبهشت 1403, Sunday 12 May 2024, مصادف با 4 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23054
منتشر شده در پنج شنبه, 08 دی 1401 13:45
تعداد دیدگاه: 0

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده در رشته‌های تحصیلی دوره‌ كارداني فني و دوره كارداني حرفه‌اي«ناپيوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ‌کاربردی، در نوبت بهمن ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حسن مروتی با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته در این دوره‌ ها از روز گذشته آغاز شده و تا پایان روز شنبه 17دی ماه ادامه دارد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان برای اطلاع از کدرشته محل‌های این مرحله از پذیرش و شرایط و ضوابط ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده دانشجو به دفترچه‌ ثبت‌نام و اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و سپس نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود حداکثر تا ۲۰ کدرشته محل اقدام کنند.

دکترمروتی در مورد مدرک لازم برای ثبت نام و انتخاب رشته در دوره مذکور گفت: شرط لازم برای متقاضیان، داشتن دیپلم سه‌ساله نظام جدید 3-3-6 (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و یا دیپلم سه‌ساله نظام ترمی/ سالی واحدی (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش‌ساله نظری و فنی و حرفه‌ای) با تاريخ دانش‌آموختگی حداکثر تا 31 شهريورماه سال 1401 است.

وی تصریح کرد: چنانچه داوطلبان قبلاً در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي مرحله پذيرش دوره‌ كارداني فني و دوره كارداني حرفه‌اي «ناپيوسته» نظام آموزش مهارتي مهر ماه سال 1401 باشند، درصورت قبولي در اين مرحله از پذيرش، قبولي قبلي آنان لغو مي‌شود و با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد و باید در رشته قبولی جدید ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند.

دکتر مروتی در پایان از داوطلبان خواست به منظور کسب اطلاعات لازم در این خصوص به اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذيرش تکمیل ظرفیت مورخ 7دی ماه که در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است مراجعه کنند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه