دوشنبه 24 ارديبهشت 1403, Monday 13 May 2024, مصادف با 5 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1509
منتشر شده در سه شنبه, 07 بهمن 1393 19:37
تعداد دیدگاه: 0
ظهرامروز توسط خبرنگاران اتفاق افتاد؛

خبرنگاران رسانه های گروهی صبح امروز به نشانه اعتراض به برخورد رئیس شورای شهر،سالن نشست خبری سخنگوی این شورا را ترک کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، خبرنگارانی که ظهرامروز به دنبال دعوت روابط عمومی شورای شهر اصفهان به منظور شرکت در نشست خبری سخنگوی این شورا در محل مهمانسرای شهرداری حضور...

خبرنگاران رسانه های گروهی صبح امروز به نشانه اعتراض به برخورد رئیس شورای شهر،سالن نشست خبری سخنگوی این شورا را ترک کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، خبرنگارانی که ظهرامروز به دنبال دعوت روابط عمومی شورای شهر اصفهان به منظور شرکت در نشست خبری سخنگوی این شورا در محل مهمانسرای شهرداری حضور یافته بودند، به نشانه اعتراض و پیش از آغاز جلسه،محل نشست خبری را ترک کردند.

یکی از خبرنگاران معترض در این نشست خبری به خبرنگارما گفت: ابتدا قرار بود ساعت 12 نشست خبری سخنگوی شورای شهر آغاز شود، اما به دلیل این که جلسه کمیسیون تلفیق بودجه شهرداری به درازا کشید، قرار شد نشست خبری با اندکی تاخیر آغاز شود.

وی اظهار کرد: در این حین که خبرنگاران درانتظار آغاز نشست خبری بودند، رئیس شورای شهر اصفهان برای لحظاتی و به منظور امور شخصی از محل برگزاری کمیسیون تلفیق خارج شد و ازمیان خبرنگاران گذشت و این درحالی بود که تعدادی از آنها برای ادای احترام از جای خود نیم خیز شده ، اما امینی که پیش از این مدیرروابط عمومی شهرداری اصفهان بوده و باید ازاصول روابط عمومی به خوبی مطلع باشد،بدون کوچک ترین توجهی از میان جمع گذشت و سلام اصحاب رسانه را بی پاسخ گذاشت.

این خبرنگار تصریح کرد: در بازگشت رئیس شورای شهر مجددا این اتفاق تکرار شد و به دلیل این که امینی روزگاری نه چندان دورمتصدی ارتباط خبرنگاران با مدیران شهرداری اصفهان بوده و به خوبی غالب آنها را به چهره و حتی نام و نام خانوادگی می شناسد،شائبه نشناختن خبرنگاران را کم رنگ کرد.

بنا بر این گزارش، خبرنگاران پس از وقوع این اتفاق در یک حرکت جمعی تصمیم به ترک جلسه گرفتند، که به غیر از نمایندگان خبرگزاری مهر،روزنامه نسل فردا، خبرگزاری جمهوری اسلامی ونمای اندیشه بقیه خبرنگاران در این حرکت دسته جمعی شرکت کردند.

گفتنی است، رضا امینی، رئیس شورای شهر اصفهان پس از اتمام جلسه کمیسیون تلفیق با حضور در بین اصحاب رسانه با بیان این که من فکر نمی کردم خبرنگارها در این قسمت سالن نشسته باشند و فکر می کردم هنرمندان هستند و به این نحو با عجله از میان آن ها رفتم از اصحاب رسانه عذرخواهی کرد و گفت: اگر می دانستم خبرنگاران در این قسمت نشسته اند حتما کمی درنگ می کردم!!!

در این لحظه یکی از خبرنگاران به استمرار برخوردهای بی مهرگونه رئیس شورای شهر با اصحاب رسانه طی چندماه اخیر اعتراض کرد و امینی نیز با صدایی بلند از خبرنگاران خواست تا شیوه عذرخواهی را به وی آموزش دهند!!!

نوشتن دیدگاه