جمعه 25 خرداد 1403, Friday 14 June 2024, مصادف با 7 ذی‌الحجه 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2607
منتشر شده در دوشنبه, 24 اسفند 1394 21:57
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل فولاد مبارکه خواستار شد:

مدیرعامل فولاد مبارکه خواستار انتقال دانش فنی و همکاری علمی دانشگاه های کشور اتریش با مراکز تحقیقاتی آهن و فولاد ایران شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، بهرام سبحانی در بازدید هیات بازرگانی کشور اتریش از این مجتمع صنعتی، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای...

مدیرعامل فولاد مبارکه خواستار انتقال دانش فنی و همکاری علمی دانشگاه های کشور اتریش با مراکز تحقیقاتی آهن و فولاد ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه،  بهرام سبحانی در بازدید هیات بازرگانی کشور اتریش از این مجتمع صنعتی، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای توان مهندسی کشور در ساخت قطعات و تجهیزات با همکاری شرکت های اتریشی را ضروری دانست.
وی همچنین با اشاره به موقعیت و برند فولاد مبارکه در عرصه های جهانی و داخلی در زمینه تبیین راهکارهای همکاری شرکت های اتریشی با فولاد مبارکه، گفت: در جریان این همکاری ها شرکت های اتریشی می توانند با همکاری با شرکت های ایرانی، مشارکت فعالی در زمینه انرژی، بازیافت و زیرساخت ها داشته باشند.
سبحانی تصریح کرد: فولاد مبارکه از این قبیل همکاری ها استقبال می کند.
مستشار بازرگانی سفارت اتریش در ایران نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت های کشورش در ایران، فرصت همکاری تجاری و مهندسی با فولاد مبارکه را فرصتی ارزنده خواند.
«واین گارتنر» با اشاره به همکاری اتریش با صنایع ایران خودرو، سایپا و سایر شرکت های ایرانی، افزود: کشور اتریش برای گسترش همکاری اقتصادی و تجاری با ایران در زمینه فولاد علاقه بیشتری دارد.
مستشار بازرگانی سفارت اتریش در ایران ابراز امیدواری کرد، هرچه زودتر زمینه های این همکاری ها با فولاد مبارکه فراهم شود.

نوشتن دیدگاه