سه شنبه 11 ارديبهشت 1403, Tuesday 30 April 2024, مصادف با 21 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25333
منتشر شده در چهارشنبه, 18 بهمن 1402 10:59
تعداد دیدگاه: 0
حاجی‌دلیگانی:

نماینده مردم شاهین شهر،میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:برخی از بانکها حاضر نیستند که تکالیف قانونی خود در زمینه ارائه تسهیلات به مردم را انجام دهند که این موضوع باید به جد برطرف شده و متولیان این امر باید پاسخگوی این قبیل مشکلات باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حسینعلی حاجی دلیگانی در زمینه عدم تسهیلات دهی بانکها و مشکلات مردم در این بخش، گفت:متاسفانه بانکها به شدت تمایل دارند که منابع خودشان را در اختیار برخی بخش‌های خاص قرار دهند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معمولا رویکرد بانکها در ارائه این منابع به برخی از بخش های خاص شفاف نیست و مشخص نیست که این منابع در چه محلی هزینه می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بانکها تنها به دنبال این هستند که بنگاه اقتصادی زیر مجموعه خود را به سودآوری دست برسانند و این رویکرد به هیچ وجه پسندیده نبوده و باید رویکرد فوق را تغییر دهند.

حاجی دلیگانی با اشاره به پرداخت پاداش‌های نجومی در برخی از بانکها بیان کرد:این قبیل رویکردها باعث نارضایتی پرداختی ها به افراد در کشور می شود، همچنین برخی از بانکها حاضر نیستند که تکالیف قانونی خود در زمینه ارائه تسهیلات را انجام دهند که این موضوع باید به جد برطرف شود و متولیان این امر باید پاسخگوی این قبیل مشکلات باشند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه