جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24706
منتشر شده در شنبه, 22 مهر 1402 15:54
تعداد دیدگاه: 0

اولین رویداد سالانه هوش مصنوعی با هدف شناسایی و معرفی آخرین دستاوردها و محصولات فناورانه در زمینه هوش مصنوعی همزمان با پنجمین دوره آیین اعطای جایزه مصطفی (ص) روزهای جمعه و شنبه مورخ ۷ و ۸ مهرماه در هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، در این رویداد، تلاش برگزارکنندگان بر ایجاد بزرگترین گردهمایی بین متخصصان فناوری و محققان برجسته داخلی و خارجی و اساتید دانشگاه، کارشناسان علاقمند به هوش مصنوعی، صنایع و دیگر فعالان این حوزه بود.
همچنین در اولین رویداد سالانه هوش مصنوعی با هدف توسعه بازارهای داخلی و بین‌الملل صنعت اقتصاد دیجیتال ایران، بنیاد نخبگان استان اصفهان با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تعاملات بین‌الملل علم و فناوری علاوه بر Pitch و Reverse Pitch مسائل هوش مصنوعی توسط صنایع بزرگ، نشست هایB2B با هدف بهره‌مندی بیشتر شرکت‌های ایرانی از فرصت‌های بین‌المللی و داخلی برگزار شد. لازم به ذکر است، در این رویداد که با حضور معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد از اولین سامانه هوشمند مهارت‌شناسی و کاریابی آنلاین به نام رونمایی انجام شد. "افتخار تلنت" سامانه هوشمند مهارت‌شناسی و کاریابی آنلاین با بالاترین و به‌روزترین بانک اطلاعات شغلی است که کارجویان را در تمامی مراحل کاریابی از ثبت درخواست تا سنجش مهارت، صدور گواهی تطابق شغلی و یافتن بهترین پیشنهاد استخدام و کارفرمایان را در تمامی فرایند جذب نیرو از ثبت و تطابق هوشمندانه آگهی تا مقایسه و انتخاب تخصصی‌ترین روزمه‌ها و افراد برگزیده یاری می‌نماید.
همچنین افتخار تلنت با ارائه دقیق‌ترین توصیف شغلی اطلاعات مورد نیاز برای ثبت آگهی و شناسایی کارجویان منطبق با ویژگی‌ها و مهارت‌های مناسب با پست شغلی مورد نظر را در اختیار کارفرمایان می‌گذارد. در این سامانه کارجویان می‌توانند علاوه‌ بر درج اطلاعات و رزومه‌سازی، در آزمون‌های مهارت‌شناسی و رغبت‌سنجی آنلاین شرکت نموده و تحلیلی دقیق از شخصیت و شغل‌های مناسب خود دریافت نمایند. افتخار تلنت با فراهم نمودن امکان دریافت گواهی رتبه تطابق شغلی برای کارجویان را متناسب با اطلاعات استاندارد بیش از هزار شغل متداول ملی و بین‌الملل فراهم نموده است.

هوش


الگوریتم هوشمند این سامانه که بر اساس یادگیری تقویتی پیاده‌سازی شده است، به‌طور روزانه عملیات تطابق و جستجو کارجویان متناسب برای هر آگهی را اجرا نموده و لیستی از کارجویان پیشنهادی را به کارفرمایان اعلام می‌نماید. این سامانه همچنین امکان تنظیم مصاحبه با روان‌شناسان بالینی را فراهم نموده که به کارفرمایان امکان را می‌دهد تا گزارشات تلفیقی و تکمیلی برای هر کارجو دریافت نمایند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه