جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1656
منتشر شده در سه شنبه, 05 اسفند 1393 17:37
تعداد دیدگاه: 0
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان اصفهان:

عضوهیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان اصفهان بر لزوم جوان گرایی در اتاق های بازرگانی کشور به منظور دستیابی به ساختار توسعه ای تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، محمد رضا رجالی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: اگر به ساختار اتاق های بازرگانی پیشرفته و مدرن دقت کنیم و آن را با اتاق های...


عضوهیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان اصفهان بر لزوم جوان گرایی در اتاق های بازرگانی کشور به منظور دستیابی به ساختار توسعه ای تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمد رضا رجالی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: اگر به ساختار اتاق های بازرگانی پیشرفته و مدرن دقت کنیم و آن را با اتاق های سنتی مقایسه کنیم، در می یابیم که در اتاق های پیشرفته توجه خاصی به نیروهای جوان شده و جوان گرایی را در دستورکار خود قرار می دهند.
وی اظهار کرد: تشکل تولید و تجارت برای دستیابی به تفکرات خلاق جوانان در این زمینه دست به یک فرایند نخبه یابی زد و توانست تعداد زیادی از نخبگان جوان را شناسایی کند.
رجالی بیان کرد:تمام تلاشمان این است که همین سیر را در آینده نیز طی کنیم تا اتاق های بازرگانی به مرکز ثقل اندیشه ها و ایده ها تبدیل شود.
وی ضمن تاکید بر لزوم شرکت فعالان اقتصادی درانتخابات اخیراتاق بازرگانی استان اصفهان،افزود: در این دوره از انتخابات حدود هزار و 500 نفر از افراد واجد شرایط برای رای دادن دیگرشرایط شرکت در انتخابات را ندارند که افراد جدیدی به عنوان عضو اتاق بازرگانی جایگزین آن ها شدند.
رجالی از استقبال چشمگیر اعضای اتاق بازرگانی برای کاندیداتوری این دوره از انتخابات خبر دادو گفت: در این دوره از انتخابات واجدان شرایط برای کاندیداتوری نمایندگی در اتاق بازرگانی رشد حدود 400 درصدی داشته است.

نوشتن دیدگاه