جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1638
منتشر شده در شنبه, 02 اسفند 1393 17:35
تعداد دیدگاه: 0

رئیس گروه فنی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت:‌ تلاشگران صنعت فولاد کشور در فولاد مبارکه با ثبت رکورد 108 ذوب در ناحیه فولادسازی و ریخته‌‌گری مداوم افتخاری دیگر آفریدند. خبرگزاری فارس: ثبت رکورد روزانه 108 ذوب در ناحیه فولادسازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان به گزارش پایگاه...

 

رئیس گروه فنی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت:‌ تلاشگران صنعت فولاد کشور در فولاد مبارکه با ثبت رکورد 108 ذوب در ناحیه فولادسازی و ریخته‌‌گری مداوم افتخاری دیگر آفریدند.
خبرگزاری فارس: ثبت رکورد روزانه 108 ذوب در ناحیه فولادسازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مرتضی مؤمنی با اعلام این خبر اظهار کرد: همکاران ناحیه فولادسازی در تاریخ 24/11/93 با تولید 108 ذوب و تناژ تخلیه 20 هزار و 606 تن فولاد مذاب از کوره‌های قوس الکتریکی و تولید 19 هزار و 495 تن تختال از ماشین‌های ریخته‌گری مداوم، رکورد قبلی تولید روزانه 105 ذوب با تناژ تخلیه 19هزار و 992 تن و تولید تختال 18 هزار و 951 تن را به میزان 614 تن فولاد مذاب تخلیه شده و 544 تن تختال ارتقا دادند.

وی در این رابطه ادامه داد: با توجه به برنامه تولید از لحاظ کیفیت و عرض در ماشین‌های ریخته‌گری مداوم، ظرفیت تولید در روز مذکور 102 ذوب پیش‌بینی شده بود که با به‌کارگیری روش‌هایی نظیر فلای تاندیش و افزایش سرعت ریخته‌گری توأم با هماهنگی مناسب، این موفقیت حاصل شده است.

رئیس گروه فنی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه اصفهان خاطر نشان کرد: به منظور دست‌یابی به اهداف تولید سال 1394 باید به کیفیت و پهنای ماشین‌های ریخته‌گری مداوم در برنامه‌ریزی تولید و همچنین پشتیبانی فنی از ماشین‌های ریخته‌گری موجود توجه ویژه ملحوظ شود تا ماشین پنجم در خط تولید قرار گرفته و بالانس ظرفیت به میزان مطلوب ایجاد شود.

وی دست‌یابی به اینگونه موفقیت‌های افتخارآمیز را حاصل توانایی و تعلق خاطر سازمانی و همچنین تعصب ملی و میهنی و تعهد به حصول اهداف سازمانی و فراسازمانی در مجموعه همکاران ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد.

مؤمنی یادآور شد: این موارد از ویژگی‌های سازمان‌های متعالی به شمار رفته که در سایه راهبردهای مدبرانه مدیریت عالی و معاونت‌های سازمان و همکاری مدیریت‌های پشتیبان و سرویس‌دهنده صف و ستاد و همکاران تلاشگر حاصل شده که امید است با تداوم موارد فوق و به‌کارگیری شیوه‌های جدید با تلاش مضاعف همچون گذشته، در آینده نیز شاهد ثبت این‌گونه موفقیت‌های جمعی در پرونده افتخارات شرکت فولاد مبارکه باشیم.

نوشتن دیدگاه