جمعه 21 ارديبهشت 1403, Friday 10 May 2024, مصادف با 2 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16321
منتشر شده در شنبه, 13 دی 1399 22:33
تعداد دیدگاه: 0
در شرکت بهتاش سپاهان اتفاق افتاد؛

از سوی یک شرکت صنعتی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها، به هفت نفر از کودکانی که در این شب متولد شده و نام "قاسم" را برای آن ها برگزینند، به هرکدام مبلغ ده میلیون ریال هدیه تعلق می گیرد.


مدیر عامل شرکت بهتاش سپاهان در این زمینه به خبرنگار همراز گفت : امروزه حرکت در مسیر بصیرت افزایی وظیفه هر کسی بوده و همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی)نیز اشاره فرمودند، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا بخشی از بصیرت بوده و باید در همه بخش های کشور این زنده نگه داشتن ها به خوبی انجام بگیرد.

خیراله سلیمیان ادامه داد: این مجموعه صنعتی نیز به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی به هفت نوزادی که در ایام شهادت این شهید والامقام دیده به جهان گشوده و والدین آنها نام "قاسم" را برای آن ها برگزینند، به هرکدام مبلغ ده میلیون ریال هدیه پرداخت می کند.

وی اضافه کرد: والدین این نوزادان می توانند با مراجعه به دفتر شرکت بهتاش سپاهان و ارائه مدارک شناسایی فرزندانشان، از این هدیه بهره مند شوند.

سلیمیان خاطرنشان ساخت: امروزه وجود امنیت در حوزه صنعت یک عنصر ضروری بوده که نبود آن می تواند چرخ تمام صنایع کشور را از حرکت بازدارد، لذا باید نام و خاطره شهدای عزیز که با تقدیم خون خود این عنصر ارزشمند را برای یکایک مردم شریف ایران عزیز و اسلامیان به ارمغان آوردند، زنده نگه داشته شود.

شهید سلیمانی کودک

 

مدیرعامل شرکت بهتاش سپاهان همچنین افزود: ما در مسیر تعالی کشور و صیانت از خون شهداء باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری، سال "جهش تولید" نام گذاری شده است صورت پذیرد و باعث پویایی اقتصاد و سهولت در معیشت مردم گردد.

بنا بر این گزارش، شرکت بهتاش سپاهان به عنوان یکی از اولین سرمایه گذاران بخش خصوصی در حمل و نقل ریلی،مجموعه فعالیت های خود را سال 1383 آغاز کرد.

سهامداران عمده این شرکت خانواده شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستند.

مراجعه کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره 03136245010 تماس حاصل نمایند.

نوشتن دیدگاه