جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1455
منتشر شده در دوشنبه, 31 تیر 1392 04:30
تعداد دیدگاه: 0

همراز نیوز/فارس مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان گفت: هنوز مصوبه انتقال سهام 12 هزار و 500 میلیاردی به صندوق فولاد کشور از سوی معاون اول رئیس جمهور امضاء نشده است. ابراهیم دستمزد با اشاره به اینکه بازنشستگان صندوق فولاد از مدت‌ها پیش منتظر اجرای ماده 59 قانون بودجه کشور بوده‌اند،...

bazneshaste3 Fixd.jpg

همراز نیوز/فارس

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان گفت: هنوز مصوبه انتقال سهام 12 هزار و 500 میلیاردی به صندوق فولاد کشور از سوی معاون اول رئیس جمهور امضاء نشده است.

ابراهیم دستمزد با اشاره به اینکه بازنشستگان صندوق فولاد از مدت‌ها پیش منتظر اجرای ماده 59 قانون بودجه کشور بوده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر این قانون اجرا شده است، اما اشکالاتی در راستای اجرای این قانون وجود دارد.

وی به یکی از مهم‌ترین شکایت‌ها و گلایه‌های بازنشستگان صندوق فولاد اشاره کرد و ادامه داد: بازنشستگان فولاد از مدت‌ها پیش تاکنون همواره نسبت به بی‌توجهی‌های مسئولان برای پرداخت حقوق آنها در موعد مقرر گلایه‌مند هستند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان با تاکید بر اینکه مدتی پیش سهام و اموال متعلق به صندوق فولاد به نام سازمان تأمین اجتماعی زده شد، تصریح کرد: اما براساس مصوبه هیئت دولت مقرر شده بود که این اموال و سهام به صندوق فولاد کشور بازگردانده شود.

وی با بیان اینکه این مصوبه برای اجرا باید به امضای معاون اول رئیس جمهور برسد، اضافه کرد: هنوز مصوبه انتقال سهام 12 هزار و 500 میلیاردی به صندوق فولاد کشور از سوی معاون اول رئیس جمهور امضاء نشده است.

دستمزد با اشاره به اینکه به دنبال نقل و انتقال صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شده بود که از ابتدای تیر ماه امسال حقوق و مزایای بازنشستگان صندوق فولاد توسط وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت شود، تاکید کرد: اجرای کامل ماده 59 قانون بودجه کشور در گروی امضای این مصوبه توسط معاون اول رئیس جمهور است.

نوشتن دیدگاه