جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1210
منتشر شده در دوشنبه, 01 مهر 1392 03:30
تعداد دیدگاه: 0

همرازنیوز: محمد نهاوندیان که به‌همراه رییس‌جمهوری قرار است برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر کند پیش از این سفر گفت: شاهد روزهای بهتری برای اقتصاد خواهیم بود. بیست‌و‌ششمین جلسه هیات نمایندگان اتاق ایران، یکشنبه 31 شهریور برگزار شد و رییس اتاق ایران در این جلسه، با اشاره به تعبیر...

همرازنیوز:

محمد نهاوندیان که به‌همراه رییس‌جمهوری قرار است برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر کند پیش از این سفر گفت: شاهد روزهای بهتری برای اقتصاد خواهیم بود. بیست‌و‌ششمین جلسه هیات نمایندگان اتاق ایران، یکشنبه 31 شهریور برگزار شد و رییس اتاق ایران در این جلسه، با اشاره به تعبیر هوشمندانه مقام‌معظم‌رهبری درباره نرمش قهرمانانه و لزوم توجه به آن بر اساس زمان‌آگاهی و استفاده مطلوب از فرصت‌ها تاکید کرد: «به‌طور حتم این حرکت ملت ایران، بدخواهان کشور را بسیار خشمگین می‌کند.»وی با تایید حرکت‌های مدنی ضدتحریم که به‌تازگی آغاز شده است، اعلام کرد: «باید در همه نهادهای بین‌المللی، اعتراض به تحریم‌ها گسترده شود.»

رییس اتاق ایران با اشاره به اجلاس آینده سازمان ملل و توجه افکارعمومی به مواضع ایران در این اجلاس توضیح داد: «فرصت جدیدی پیش‌روی ایران قرار دارد که وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا بتوانیم از این فرصت، بهترین بهره را ببریم.» رییس پارلمان بخش خصوصی کشور در بخش دیگری از سخنان خود، افتتاح مجدد جلسات شورای گفت‌وگو را نشانه رویکرد و اقبال دولت جدید به‌همراهی با بخش خصوصی برشمرد و تشریح کرد: «این رویکرد، کشور‌داری مردمسالارانه در عرصه اقتصادی را به‌دنبال دارد. امیدوارم با تداوم آن، شاهد نهادینه شدن این حرکت در سرتاسر کشور بوده و جلسات شورای گفت‌وگو در استان‌ها نیز به‌طور منظم برگزار شود.» نهاوندیان در پایان سخنان خود با تاکید بر نقش تشکل‌ها، تولیدکنندگان، بازرگانان و صنعتگران در کشور اظهار امیدواری کرد: «به طور حتم در آینده شاهد روزهای بهتری برای اقتصاد خواهیم بود. دوران التهاب در بازار به پایان رسیده و با سیاستگذاری‌های دولت، شاهد بهبود هر چه بیشتر مناسبات بین‌المللی کشور خواهیم بود.»

منبع : خبرآنلاین

نوشتن دیدگاه