جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 243
منتشر شده در جمعه, 12 دی 1393 01:24
تعداد دیدگاه: 0

دقایقی پیش(بامداد جمعه) با عملیات پلیس نوپو در فولادشهر پرونده سارقان جاده گلپایگان بسته شد. سرهنگ حسین حسین زاده، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همراز از دستگیری سردسته و به هلاکت رسیدن معاون باند سرقت های مسلحانه جاده گلپایگان در این درگیری چند...

دقایقی پیش(بامداد جمعه) با عملیات پلیس نوپو در فولادشهر پرونده سارقان جاده گلپایگان بسته شد.

سرهنگ حسین حسین زاده، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همراز از دستگیری سردسته و به هلاکت رسیدن معاون باند سرقت های مسلحانه جاده گلپایگان در این درگیری چند ساعته خبر داد.

وی اظهار کرد: بر اساس اقدامات اطلاعاتی که طی روزهای گذشته در این زمینه صورت گرفت،حضور دو سارق از این باند خطرناک در یک مجتمع مسکونی درفولادشهر محرز شد، لذا ماموران انتظامی با کنترل واحد مسکونی مذکور ساعات پایانی شب پنجشنبه عملیات ضربتی دستگیری این سارقان را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: سارقان که همه چیز را تمام شده می دیدند در برابرپلیس مقاومت کرده و یک درگیری مسلحانه سنگینی را آغاز کردند.

جانشین انتظامی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در این درگیری محمد . م که فردی چاق بود در اثر اصابت گلوله از سوی پلیس به هلاکت رسید ، ولی برادر وی به نام منصور در یک عملیات غافلگیری زنده دستگیر شد.

حسین زاده افزود: در این درگیری علاوه بر شلیک های مستقیم سارقان به پلیس،سه قبضه نارنجک نیز به سمت ماموران نوپو پرتاب شد که باعث زخمی شدن 4 نفر از ماموران شد ، اما جراخت آنها سطحی بوده و به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی اضافه کرد: از این باند تعداد 4 قبضه سلاح کلاشنیکف و مقداری اسلحه و مهمات نیزکشف و ضبط گردید.

حسین زاده خاطرنشان کرد: با توجه با اینکه سارقان در یک مجتمع مسکونی سکونت داشتند تمام تلاش ماموران این بود که به اهالی آن مجتمع آسیبی وارد نشود که به لطف خدا و دقت عمل ماموران کوچکترین آسیبی به اهالی وارد نشد.

وی گفت: پس از وقوع جنایت روز شنبه گلپایگان مسئولان این پرونده و پلیس های تخصصی لحظه ای از کار دست نکشیدند تا سارقان را شناسایی و دستگیر نمایند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تاکید بر این که اعضای این باند دارای سوابق متعدد سرقت هستند، فرضیه سیاسی بودن این افراد را رد کرد و افزود: سرقت های مسلحانه دیگری نیز درسطح کشور توسط این باند صورت گرفته که با بازجویی از تنها بازمانده این باند زوایای پنهان آن ها نیز روشن خواهد شد.

نوشتن دیدگاه