جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1266
منتشر شده در دوشنبه, 18 شهریور 1392 04:30
تعداد دیدگاه: 0

همراز نیوز: سارق مسلح طلا فروشی پس از اینکه دید راهی برای فرار از محل سرقت ندارد ابتدا گروگان را کشت ، بعد اقدام به خودکشی نمود. پیش از ظهر امروز(دوشنبه) تعداد سه نفر مرد مسلح با یک دستگاه موتور سیکلت به یک طلافروشی در چهار راه هفتم محرم اصفهان دستبرد زدند. در پی این سرقت مسلحانه مرد طلا فروش در...

serghat1

همراز نیوز:

سارق مسلح طلا فروشی پس از اینکه دید راهی برای فرار از محل سرقت ندارد ابتدا گروگان را کشت ، بعد اقدام به خودکشی نمود.

پیش از ظهر امروز(دوشنبه) تعداد سه نفر مرد مسلح با یک دستگاه موتور سیکلت به یک طلافروشی در چهار راه هفتم محرم اصفهان دستبرد زدند.

در پی این سرقت مسلحانه مرد طلا فروش در برابر سارقان مقاومت نمود و از کسبه محل نیز کمک خواست که باعث متواری شدن دو نفر از سارقان شد.

سارق سوم نیز در مغازه ماند و کسبه محل با تصور اینکه اگر در طلافروشی را از بیرون قفل نمایند، وی را دستگیر نموده و تحویل پلیس خواهند داد، در مغازه طلافروشی را از بیرون قفل کردند.

بر اساس اظهارات شاهدان عینی مرد سارق ابتدا شیشه های طلافروشی را شکست واز کسبه خواست در را باز کنند وگر نه مرد طلا فروش را خواهد کشت.

با حضور ماموران انتظامی در صحنه و پس از شنیدن صدای تیر اندازی از داخل مغازه، پلیس با استفاده از گاز اشک آور و بریدن قفل وارد مغازه طلا فروشی شد که با جنازه مرد سارق و طلا فروش مواجه گردید.

پلیس آگاهی اصفهان با بیان اینکه تا پایان تحقیقات مقدماتی قادر به اظهار نظر نمی باشد ، این فرضیه را نیز محتمل دانست که مرد سارق پس از اینکه نتوانسته همراه با هم دستان خود از صحنه سرقت فرار نماید، اقدام به کشتن مرد طلا فروش و سپس خود نموده است.

گفتنی است روز های پایانی اسفند سال 90 نیز سه نفر موتور سوار با اسلحه به یک طلا فروشی در رهنان اصفهان حمله کردند و دو برادر به نام های علیرضا و رسول را به قتل رسانده و طلاهای آن طلا فروشی را به سرقت بردند که به رغم پیگیری های پلیس ،هنوز متواری می باشند.

حال چنانچه سارقان مسلح طلافروشی هفتم محرم همان سارقان طلافروشی رهنان باشند، پلیس می تواند پس از احراز هویت سارقی که در محل طلافروشی خودکشی نموده به سرنخ های ارزنده ای برای دستگیری دیگر اعضای این باند دست یابد.

serghat1

 

serghat2

 

serghat3

serghat4

نوشتن دیدگاه