يكشنبه 27 خرداد 1403, Sunday 16 June 2024, مصادف با 9 ذی‌الحجه 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25718
منتشر شده در سه شنبه, 01 خرداد 1403 12:43
تعداد دیدگاه: 0
پزشکیان:

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از خصوصیات رئیس جمهور، مردمی بودنش بود، گفت: ازدحامی که ما امروز با حضور مردم در تشییع جنازه شهدای خدمت می‌بینیم نشان از مردمی‌بودن این بزرگواران دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مسعود پزشکیان صبح امروز - سه شنبه اول خردادماه - در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان در تبریز اظهار داشت: ازدحامی که ما امروز با حضور مردم در تشییع جنازه این بزرگان داریم تصور نمی‌کنم در استان چنین سابقه‌ای وجود داشته باشد و این نشان از مردمی بودن این بزرگواران دارد.

وی افزود: ما امام جمعه‌ای داشتیم که در حقیقت به عنوان پدر در جامعه زندگی می‌کرد، جدای از جریان و جدا از سیاست بود و برای غیرمسلمان، مسلمان، مسیحی، کرد، سنی و ترک به عنوان یک پدر عمل می‌کرد و نتیجه‌ این شد که امروز تصور نمی‌کنم ازدحام جمعیت و حضور مردم را حتی بتوانید به تصویر بکشید.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این نشان می‌دهد اگر ما روحانی‌ واقعی داشته باشیم مردم همچنان با قدرت پشت سر این عزیزان هستند و باورها و اعتقادشان را به سادگی از دست نمی‌دهند. مردم دنبال صداقت، راستی و مردمی بودن و با مردم بودن هستند و جمعیتی که امروز در مراسم حاضر شده اند، عشق خود را نشان می‌دهند.

پزشکیان ادامه داد: شما اگر اینجا عکس بگیرید اداری و نظامی کم می‌بینید همه مردم از زن، بچه، پیر، جوان کرد، ترک همه هستند.

وی با بیان اینکه یکی از خصوصیات ریاست جمهوری ما همین مردمی بودنش بود، اظهار داشت: اینکه انسان به قدرت و جایگاهی برسد اما همچنان قیافه‌اش و لحنش تغییر نکند و با مردم مانند یک آدم عادی صحبت کند از خصوصیاتی است که در خیلی از روسای جمهور نداشتیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استقبال و حضور مردم نشان می‌دهد که نسبت به ریاست جمهوری، وزیر امور خارجه و استاندار که جوانی بود که تازه آمده بود و شبانه روز تلاش می‌کرد، قدردان هستند. خدا روح این عزیزان را شاد کند./انتهای پیام

ایرنا

نوشتن دیدگاه