چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403, Wednesday 8 May 2024, مصادف با 29 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4700
منتشر شده در سه شنبه, 11 دی 1397 13:00
تعداد دیدگاه: 0

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: با سرمایه گذاری آستان قدس رضوی کتابخانه عمومی و سالن مطالعه حضرت علی(ع) به روی موقوفه جلال آباد شهرستان نجف آباد ساخته می شود.


به گزارش پایگاه خبری همراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیدارم اظهار داشت: در راستای احیای موقوفات و همچنین اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش و پس از مذاکرات انجام شده با آستان قدس رضوی و گذراندن مراحل اداری و اخذ مجوزهای لازم قرارداد واگذاری موقوفه جلال آباد برای ساخت کتابخانه عمومی و سالن مطالعه حضرت علی(ع) به روی این موقوفه بین اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد با آستان قدس رضوی منعقد شد.
وی در ادامه افزود: مساحت این موقوفه 10 هزار متر مربع است که قرار شده در 6 هزار متر مربع آن کتابخانه، سالن مطالعه و مخزن نگهداری کتاب و فضای سبز با سرمایه گذاری آستان قدس رضوی ساخته شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در ادامه خاطر نشان شد: روز جمعه 21 دی ماه نیز قرار است تا زمین این موقوفه جهت اجرای این طرح با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به مسئولان آستان قدس رضوی تحویل داده شود.

نوشتن دیدگاه