شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4614
منتشر شده در چهارشنبه, 28 آذر 1397 08:56
تعداد دیدگاه: 0

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان تاکید کرد: فرهنگ و هنر ظرفیت عالی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در آیین دهه مبارک فجر امسال باید به این مهم توجه بیشتری شود.


به گزارش پایگاه خبری همراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در جلسه شورای مدیران نهادهای هم خانواده اداره کل فرهنگ و ارشاد استان که در دفتر مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان برگزار شد بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیتهای این بخش برای برگزاری هر چه باشکوهتر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تاکید کرد.
وی اظهار داشت: برگزاری جشن‌ های دهه فجر دارای حساسیت ویژه‌ای است بنابراین همه اعضای خانواده ارشاد باید بیش از پیش حضور فعال و همه جانبه ای در برگزاری این آیین داشته باشند.
به گفته وی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باید همچون گذشته به انسجام هر چه بیشتر در جامعه بینجامد.
دبیر شورای مدیران هم‌خانواده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان یادآور شد : باید در بحث خبر رسانی و اطلاع رسانی فعالیت ‌های این نهادها دقت نظر صورت پذیرد و انعکاس فعالیت ‌ها در رسانه‌ های استان به خوبی انجام شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری با اشاره به پایتختی کاشان در بحث کتاب و کتابخوانی کشور خاطرنشان کرد: کتاب واسطه بین جهل و آگاهی بوده و لازم است تلاش‌ های جدی در حوزه کتاب و کتابخوانی استان صورت پذیرد.
وی بر لزوم انسجام بیشتر مسئولان هم‌ خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شاهین شهر و استفاده از ظرفیت‌ های فرهنگی شهرستان تاکید کرد و افزود: ائمه جمعه پرچمدار و محور حوزه فرهنگ در شهرستان ‌ها هستند و از این فرصت می‌ توان برای بهره‌برداری در حوزه فعالیت‌ های فرهنگی شهرستان ‌ها استفاده کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری با اشاره به ضرورت آسیب شناسی حوزه فرهنگ با توجه به ظرفیت سازمان‌ های هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تشکیل این شورا فرصتی است تا مدیران هم‌ خانواده این وزارتخانه در استان بتوانند اهداف و مأموریت ‌های حوزه فرهنگ را با انسجام کامل به نتیجه برسانند.
حجت‌الاسلام و المسلمین‌ رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه در این جلسه با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانی اصفهان اظهارداشت : محوریت این کنگره سید نورالله طباطبایی نژاد و بیش از 500 شهید روحانی استان است که 29 آذرماه در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود

نوشتن دیدگاه