يكشنبه 16 ارديبهشت 1403, Sunday 5 May 2024, مصادف با 26 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 9406
منتشر شده در سه شنبه, 30 مهر 1398 06:23
تعداد دیدگاه: 0
تایید-مدارک-8-نامزد-برای-ریاست-ورزش‌های-همگانی-مجدآرا-در-انتظار-استعلام

به گزارش خبرگزاری فارس، 25 مهرماه مهلت 10 روزه ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی...

به گزارش خبرگزاری فارس، 25 مهرماه مهلت 10 روزه ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی به پایان رسید و در مجموع 28 نفر برای ریاست ثبت‌نام کردند.

اسامی نامزدهای ثبت‌نامی با بررسی شرایط لازم برای ریاست اعلام شد که به شرح زیر است:

فاطمه ابوالقاسمی، ولی الله شجاع‌پوریان، رضا شجیع، افشین ملایی، فرهاد نیکوخصال، محمد بابایی، مهدی حیدری، عباسعلی اکبری

در خصوص مجدآرا رئیس سابق این فدراسیون نیز باید موضوع بازنشستگی وی استعلام شود.

افشین ملایی حدود 6 ماه سرپرستی فدراسیون ورزش‌های همگانی را برعهده داشت که با ثبت‌نامش از سرپرستی کنار رفت و احمد گواری به عنوان سرپرست معرفی شد. ملایی در حال حاضر مدیرکل ورزش همگانی وزارت ورزش است و ثبت‌نام وی علاقمندی مدیران کل وزارت را برای خدمت در فدراسیون‌ها تایید می‌کند. پیش از این احمد سعادتمند و افشین داوری برای ریاست فدراسیون والیبال علاقمندی خود را اعلام کرده بودند.

وزارت ورزش و جوانان پیش از این اعلام کرده بود سرپرستان حق نامزدی ریاست فدراسیون را ندارند و در صورت ثبت‌نام باید از سرپرستی کنار بروند اما همین موضوع نیز شائبه‌هایی را به وجود آورده مبنی بر اینکه سرپرستان در مدت چند ماه فعالیت‌شان در یک فدراسیون‌ ارتباطات لازم را با اعضای مجمع گرفته‌اند.

وزارت ورزش و جوانان بارها اعلام کرده به دنبال این است مجامع انتخاباتی را با عدالت برگزار کند اما در موارد زیادی از انتخابات این موضوع رعایت نشده که همین اعتراض نامزدها را به دنبال داشته است. در فدراسیون والیبال هم ثبت‌نام محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش اعتراض نامزدها را به دنبال داشت که این موضوع باعث شد تا نمایندگان مجلس به انتخابات فدراسیون‌ها ورود کنند.

انتهای پیام/س

نوشتن دیدگاه