سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3130
منتشر شده در شنبه, 26 تیر 1395 10:51
تعداد دیدگاه: 0

خبر ها این روزها حاکی از آن است که تیم سپاهان در سطح مدیریت خود در حال دگردیسی است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، این روزها خبر می رسد که تغییرات گسترده ای در دستور کار مدیران تیم سپاهان قرار گرفته و نتیجه و برآیند بسیاری از این تغییرات نیز به گونه ای بوده که فردی با تجربه وسابقه بسیار کم تر و به لحاظ کیفی بسیار پایین تر جایگزین افراد با تجربه شده اند.
و موضوع جالب توجه این که در تمام این انتصاب ها وابستگی مدیران جدید به دو تیم خاص لیگ برتری از استان های جنوبی کشور به چشم می خورد.
تیم هایی که عبدالله ویسی، سرمربی جدید سپاهان سابقه هدایت آن ها را داشته است.
اما در جدیدترین اقدام شائبه برانگیز مدیریت این تیم، برکناری مسئول رسانه ای این تیم به چشم می خورد که اتفاقا!!! جایگرین وی نیز پیش از این مسئولیتی مشابه در تیم استقلال اهواز داشته است.
از این دست اقدامات می توان به جا نداشتن هاشم زاغی نژاد در تیم مربی گری سپاهان اشاره کرد که هرچند وی آخرین بار در تغییر و تحولات سرمربی تیم به صورت موقت سکان این تیم را در دست گرفت ، اما نبود وی در این کارزار نه تنها نوید بخش قوت و قدرت گرفتن تیم سپاهان نیست، بلکه گمان آن می رود که سپاهان به تازگی وارد بازی خطرناکی تحت عنوان "فنگ شویی مدیریتی" شده که این امر خطیر می تواند در ادامه ی راه ضربات مهلکی به بدنه تیم سپاهان وارد آورد.
این امر می تواند به تیم سپاهانی که تا چندی پیش به ثبات مدیریتی شهره بود و همین امر توانسته از آن یک تیم مقتدر و با افتخار بسازد ضربات جبران ناپذیری وارد سازد.
همچنین این اتفاقات هرچند شاید مورد نقد و یا حتی تکذیب مسئولان و مدیران تیم واقع گردد، اما نشان از ضعف مفرط مدیریتی تیم سپاهان دارد، چرا که این تیم در سال های گذشته نه تنها به حرفه ای عمل کردن خود می بالید و مدعی بود مهره ها اجرایی هر کدام در جایگاه خود قرار دارند، که از سویی به الگویی برای تیم های داخلی و حتی منطقه تبدیل شده بود. اما شرایط امروز به گونه ای رقم خورده که در آستانه آغاز دور جدید لیگ برتر و به رغم نتایج ضعیف این تیم در دوره قبلی لیگ، سرمربی جدید این تیم که به غیر از یک دوره قهرمانی تیمش در دوره پانزدهم لیگ، افتخار چندانی در این زمینه ندارد، پا را فراتر از اختیارات حرفه مربی گری خود گذاشته و خواستار تغییر مدیران در این تیم شده است؛ به گونه ای که مربیان بزرگ و نامداری همچون "زدراکو رایکوف"، "زنده یاد ناصر حجازی"،"استانکو پوکله‌پوویچ"،"ادسون تاوارس"، "انگین فیرات"، "زلاتکوکرانچار" و .... هرگز چنین درخواست هایی از مدیران این تیم نداشتند.
با این رخداد ها به نظر می رسد تیم سپاهان بیش از این که در نقل و انتقالات قوی عمل کند، باید در مدیریت قوی باشد تا از دخالت های بی مورد در جابجایی ها و تغییرات غیر حرفه ای جلوگیری و جلوی به حاشیه راندن این تیم ریشه دار اصفهانی را بگیرد.

نوشتن دیدگاه