جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2762
منتشر شده در یکشنبه, 19 ارديبهشت 1395 11:49
تعداد دیدگاه: 0
آش نخورده و دهان سوخته

انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال می‌تواند چالش‌های جدیدی برای فوتبال اصفهان ایجاد کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، مهدی تاج با رأی قاطع اعضای مجمع برای چهار سال آینده به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد تا در کنار علی کفاشیان که او هم با یک پله سقوط از...

 

انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال می‌تواند چالش‌های جدیدی برای فوتبال اصفهان ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، مهدی تاج با رأی قاطع اعضای مجمع برای چهار سال آینده به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد تا در کنار علی کفاشیان که او هم با یک پله سقوط از جایگاه ریاست به نایب رییسی رسید اوضاع و شرایط فوتبال ایران را سروسامان دهند.
به هر حال مهدی تاج بعد از پذیرفتن پست ریاست سازمان لیگ در این مدت گام‌های بسیار خوبی برای بهبود وضعیت فوتبال ایران برداشت و تقریباً می‌توان گفت که فوتبال ایران در تمام لیگ‌های مختلف از نظر نحوه برگزاری و زمان‌بندی در شرایط قابل قبولی به سر می‌برد و همه اهالی فوتبال از عملکرد سازمان لیگ راضی هستند اما سوال اصلی اینجاست که حضور مهدی تاج در پست ریاست فدراسیون فوتبال چه شرایطی را برای فوتبال ایران و البته فوتبال اصفهان رقم خواهد زد.
تیم ملی بزرگسالان ایران از شهریورماه امسال مسابقات حساس خودش برای رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه را آغاز خواهد کرد و طبیعی است که صعود تیم ملی می‌تواند یک نکته بسیار مثبت در کارنامه فدراسیون فوتبال به حساب بیاید و منطقی است که تاج و همکارانش تمرکز خودشان را بر روی این موضوع قرار دهند. سابقه تاج در سطوح مدیریتی مختلف فوتبال ایران چه در زمینه باشگاه‌داری و حتی ریاست کمیته داوران این اجازه را به رییس اصفهانی فدراسیون فوتبال می‌دهد تا با آگاهی محیطی بیشتری نسبت به برنامه‌ریزی برای فوتبال اقدام کند و رأی بالای او در انتخابات مجمع که باعث شد تاج با رأی اکثریت به ریاست برسد هم یک پشتوانه در ابتدای کار او خواهد بود. البته در این میان باید نیم‌نگاهی هم به فوتبال اصفهان داشت که یکی از هم لهجه‌های خودش را به عنوان متولی اول فوتبال ایران می‌بیند و طبیعتاً از امروز به بعد اتهامات و شک و تردید بسیار زیادی در مورد فوتبال اصفهان شکل خواهد گرفت که به احتمال زیاد به نفوذ مهدی تاج هم ربط داده خواهد شد.
هم سپاهان و هم ذوب‌آهن در این 15 سال گذشته جام‌های قهرمانی بسیار زیادی را برای فوتبال اصفهان به ارمغان آورده‌اند و در اکثر قریب به اتفاق این قهرمانی‌ها با هجمه طرفداران قرمز و آبی روبرو شده‌اند که با بیان کردن پرونده باند اصفهانی‌های فوتبال ایران سعی در زیر سوال بردن موفقیت‌های تیم‌های اصفهانی داشته‌اند. البته همانطور که در گذشته این موضوع در عمل واقعیت نداشته است مطمئناً با حضور مهدی تاج در پست ریاست فدراسیون هم تغییری ایجاد نخواهد شد ولی به هر صورت اصفهانی‌های اهل فوتبال باید خودشان را آماده موج جدیدی از انتقادها کنند که این بار لهجه مشترک مهدی تاج و تیم‌های اصفهانی را هدف خواهد گرفت./

نوشتن دیدگاه