سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2743
منتشر شده در یکشنبه, 12 ارديبهشت 1395 14:50
تعداد دیدگاه: 0
یک مقام آگاه به همراز گفت:

یک مقام آگاه در باشگاه سپاهان از اختلاف نظر بر سر انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم از بین دو سرمربی مطرح فعلی لیگ برتر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، یک مقام آگاه در هیئت مدیره باشگاه سپاهان به خبرنگار ما گفت: این باشگاه از عبداله ویسی به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم سپاهان در فصل...

یک مقام آگاه در باشگاه سپاهان از اختلاف نظر بر سر انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم از بین دو سرمربی مطرح فعلی لیگ برتر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، یک مقام آگاه در هیئت مدیره باشگاه سپاهان به خبرنگار ما گفت: این باشگاه از عبداله ویسی به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم سپاهان در فصل بعدی برنامه خواسته است، اما برخی از اعضای هیئت مدیره این تیم بر دعوت امیرقلعه نوعی به این تیم پافشاری می کنند.
وی اضافه کرد: این اختلاف نظر در هیئت مدیره باشگاه سپاهان باعث شده تا هنوز به گزینه واحدی برای نشستن بر روی نیمکت این تیم دست نیابند.
بنا براین گزارش تیم فوتبال سپاهان که در این فصل مهدی شریفی و احسان حاج صفی را از دست داد و پس از آن محرم نویدکیا و هادی عقیلی نیز از ادامه همراهی با این تیم بازماندند، بیش از هر زمان دیگر به جذب بازیکنان موثر نیاز دارد و این موضوع لزوم انتخاب گزینه برتر برای این تیم را گوشزد می کند.
انتخابی که خارج از آزمون وخطاهای رایج در فوتبال ایرانی نیازمند دقت و مدیریت فراتر از مدیریتی است که در حال حاضر در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به چشم می خورد.
کارشناسان ورزشی بر این عقیده اند که امیر قلعه نوعی که توانست خیلی زود لقب "ژنرال" فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد با بازنشسته شدن تعداد زیادی از بازیکنانش و یا پا به سن گذاشتن آن ها دیگر توان تکرار قهرمانی های خاطره انگیز را ندارد و از سوی دیگر عبداله ویسی معروف به "پِپ" فوتبال ایران،با توجه به تجربه کم نمی تواند گزینه مطمئنی برای بهترین و پر افتخارترین تیم فوتبال ایران باشد، حتی اگر توانسته باشد تیم تحت اختیارش را به یکی از مدعیان قهرمانی این فصل تبدیل کند.

نوشتن دیدگاه