جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2705
منتشر شده در سه شنبه, 31 فروردين 1395 10:50
تعداد دیدگاه: 0
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

رویارویی با حریف نه چندان سرحال عربستانی بهترین فرصت برای سبزپوشان اصفهانی است تا صعودشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را به عنوان تیم اول گروه B قطعی نمایند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 21 فردا شب به وقت ایران در مجموعه ورزشی سلطان قابوس شهر مسقط...

رویارویی با حریف نه چندان سرحال عربستانی بهترین فرصت برای سبزپوشان اصفهانی است تا صعودشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را به عنوان تیم اول گروه B قطعی نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 21 فردا شب به وقت ایران در مجموعه ورزشی سلطان قابوس شهر مسقط به مصاف النصر عربستان می‌رود. این دیدار که در حالت عادی باید در استادیوم اختصاصی ذوب‌آهن در فولادشهر برگزار می‌شد اولین مسابقه از مجموع سه دیدار به اصطلاح خانگی است که نمایندگان ایران طبق حکم AFC باید در خاک عمان برگزار کنند.
ذوب‌آهن که در حال حاضر با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم‌های لخویا و النصر بالاتر از این 2 رقیب قطری و عربستانی بر صدر جدول گروه B تکیه زده است شانس اول صعود به حساب می‌آید. سبزپوشان اصفهانی که با عملکرد خوبشان در چهار مسابقه قبلی در آستانه راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قرار دارند در صورت کسب هر سه امتیاز این مسابقه به اصطلاح خانگی صعودشان به دور بعد را آن هم به عنوان تیم اول گروه قطعی خواهند کرد.
هرچه اوضاع در لیگ قهرمانان آسیا بر وفق مراد شاگردان یحیی گل‌محمدی است، آنها در لیگ برتر شرایط خوبی ندارند و با امتیازات پُرشماری که در هفته‌های اخیر از دست داده‌اند نه فقط دیگر شانسی برای قهرمانی آنها متصور نیست که حتی کسب سهمیه آسیایی این تیم از طریق مسابقات لیگ نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
النصر که در لیگ قهرمانان نتایج متوسطی گرفته است اما در لیگ داخلی نیز حال و روز خوشی ندارد. این تیم پایتخت‌نشین که مدافع عنوان قهرمانی لیگ عربستان موسوم به لیگ عبداللطیف جمیل به حساب می‌آید تنها سه هفته مانده به پایان این رقابت‌ها با قرار داشتن در میانه‌های جدول روزگار می‌گذراند. النصر در ادامه نتایج ضعیف خود جمعه گذشته در خانه با حساب 2 بر یک قافیه را به میهمانش، الرائد واگذار کرد.
به نظر می‌رسد نماینده عربستان که در مسابقه قبلی خود در لیگ قهرمانان نیز با چهار گل مغلوب لخویا شد از شرایط آرمانی به دور است و این بهترین فرصت برای سبزپوشان اصفهانی به حساب می‌آید تا با کسب حداکثر امتیازات این بازی صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به عنوان تیم اول گروه دوم کاملا قطعی نمایند.
بازیکن تماشایی حریف: آدرین میرژیوسکی لهستانی با اختلاف گران‌قیمت‌ترین بازیکن النصر به حساب می‌آید. روی این هافبک هجومی 29 ساله که سابقه بازی در ترابوزان‌ اسپور ترکیه را دارد در بازار پنج میلیون یورو قیمت گذاشته شده است. آشناترین بازیکن النصر برای ایرانی‌ها اما کاپیتان 39 ساله این تیم یعنی حسین سلیمانی است که بیش از 100 بازی ملی دارد و بارها با پیراهن عربستان برابر تیم ملی ایران بازی کرده است.
ترکیب احتمالی 2 تیم
ذوب‌آهن: محمدرشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، قاسم حدادی‌فر، کاوه رضایی، احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور، علی حمام، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی رجب‌زاده و وحید محمدزاده
النصر: عبدالله العنزی، محمد حسن، عمر ابراهیم عثمان، یحیی سلیمان الشِهری، محمد السهلاوی، خالد الغامدی، عبدالعزیز الجبرین، حسین عبدالغنی سلیمانی، شایع علی شراحیلی، احمد الفریدی و آدرین میرژیوسکی/

نوشتن دیدگاه