جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2686
منتشر شده در پنج شنبه, 26 فروردين 1395 19:15
تعداد دیدگاه: 0
سپاهان برابر تیم آخر جدول هم ناکام ماند؛

استقلال اهواز در حالی که سقوطش به لیگ دسته پایین تر تا حدود زیادی قطعی شده، بار دیگر برابر اصفهانی ها موفق عمل کرد و در چهارمین بازی اش برابر نمایندگان اصفهان شکست نخورد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از "ورزش سه"، شاگردان ایگور استیماچ این بار هم نتوانستند از فرصت های پرتعداد خود سود...

استقلال اهواز در حالی که سقوطش به لیگ دسته پایین تر تا حدود زیادی قطعی شده، بار دیگر برابر اصفهانی ها موفق عمل کرد و در چهارمین بازی اش برابر نمایندگان اصفهان شکست نخورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از "ورزش سه"، شاگردان ایگور استیماچ این بار هم نتوانستند از فرصت های پرتعداد خود سود ببرند و ضربات بی دقت بازیکنان این تیم جز یک ضربه بی هدف سمت دروازه توسط منوچهری، راهی به دروازه نیافت تا آنها برای قعرنشین جدول هم رنگ برد را نبینند.

این تساوی در حالی رخ می دهد که طی چند سال گذشته سپاهان یکی از ثروتمندترین تیم های لیگ برتر کشورمان بوده و توانسته تیمی کهکشانی ولی در این فصل، قعر جدولی را به میدان بفرستد، اما از سوی دیگراستقلال اهواز به دلیل مشکلات مالی تاکنون نتوانسته هیچ پولی به بازیکنانش بپردازد و برای بازی با تیم سپاهان در هفته بیست و ششم، با اتوبوس و طی یک سفر 10 ساعته عازم اصفهان شده اند.

هفته بیست و ششم
ورزشگاه فولاد شهر؛ تماشاگر:
داور: پیروز سیف الله پور – فرزاد بهرامی – یعقوب سخندان – سیدرضا مهدوی – ناظر: محمدعلی فروغی

سپاهان:

سپاهان اصفهان: رحمان احمدی،لئونرادو پادوانی،محمد علی احمدی،وریا غفوری،سعید قائدی فر،فوزیل موسی یف،علی کریمی،رسول نویدکیا،حسین پاپی،حسین فاضلی (منوچهری 49) و لوسیانو پریرا
سرمربی: ایگور استیماچ

استقلال اهواز:

احسان مرادیان، علی هلیچی، مکی شریفی، مهدی اسلامی، میلاد ربانی فر، حسین بهرامی عادل کلاه‎کج، پدرام اردلانی، طالب ریکانی، علی بیگدلی و میلاد پاک پرور (رضا بهمئی دقیقه 71)
سرمربی: سیاوش بختیاری زاده

شرح گل ها

سپاهان 0 - استقلال اهواز 1(دقیقه 45، عادل کلاه کج): پاس میلاد پاک پرور برای عادل کلاه کج و شوت دیدنی و راه دور این بازیکن دور از دست رحمان احمدی وارد دروازه سپاهان شد. سپاهانی ها اعتقاد داشتند توپ از خط عبور نکرده اما تصاویر آهسته نشان داد توپ وارد دروازه شده است.

سپاهان یک استقلال اهواز یک: (دقیقه 67، امین منوچهری): حرکت فوق العاده سپاهانی ها از جناح راست به محوطه جریمه کشیده شد تا در نهایت پاس نویدکیا برای منوچهری بعد از چرخش اتفاقی این مهاجم و خوردن توپ به پای چپ، وارد دروازه استقلال اهواز شود.

شرح بازی:

سپاهان که روی یک اتفاق و شوت راه دور زیبای کلاه کج از حریف عقب افتاده بود، علیرغم فشار همه جانبه نتوانست جز به تساوی کشاندن بازی ، گلی دیگر به ثمر برساند تا در نهایت بازی دو تیم با تساوی به پایان برسد.
شاگردان ایگور استیماچ در این بازی با استفاده از قدرت ارسال غفوری و گردانی از جناحین و پاس های نویدکیا، پاپی و کریمی در میانه میدان کاملا بر جریان بازی تسلط داشت و فرصت زیادی نیز مقابل دروازه آبی های اهوازی ایجاد کردند اما موفق به کسب پیروزی در این دیدار نشدند تا تماشاگران حاضر در استادیوم بار دیگر شعارهای اعتراضی خود را متوجه کادر این تیم کنند.

اتفاق ویژه:

سپاهان برابر حریف قعرنشین خود نیز نتوانست به گل برتری دست یابد و بیشتر دقایق بازی را به دنبال به تساوی کشاندن بازی بود. آنها در ادامه نیز فرصت های خوبی برای رسیدن به پیروزی داشتند که عدم دقت حمله وران این تیم مانع از این اتفاق شد.
استقلال اهواز نیز به روند شکست ناپذیری خود برابر اصفهانی ها ادامه داد و در حالی که سقوطش به دسته پایین تر محتمل شده، توانست سپاهان را هم متوقف کند.

دقایق حساس

دقیقه 2: شوت از راه دور لوسیانو پریرا را احسان مرادیان با واکنش زیبا دفع کرد.
دقیقه 3: بازی به دلیل مصدومیت رحمان احمدی، دروازه بان سپاهان متوقف شد تا کادرپزشکی به وضعیت او رسیدگی کند.
دقیقه 10: اشتباه دروازه بان و مدافع استقلال اهواز در دفع توپ این فرصت را در بیرون محوطه جریمه برای قائدی به وجود آورد تا دروازه خالی را باز کند اما ضربه بی دقت هافبک سپاهان با اختلافی عجیب به بیرون رفت.
دقیقه 19: پاس موسی اف به پریرا با چرخش این مهاجم برزیلی و ضربه به سمت دروازه همراه شد که توپش با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 22: شوت بیرون از محوطه جریمه توسط علی کریمی با اختلاف زیاد و ضرب کم به بیرون رفت تا سپاهان همچنان در حسرت برد باشد.
دقیقه 28: شوت راه دور فاضلی از پشت محوطه جریمه به راحتی در اختیار دروازه بان استقلال اهواز قرار گرفت.
دقیقه 60: فرصت خوبی برای گل زدن در محوطه جریمه نصیب حبیب گردانی شد که این بازیکن آن را از دست داد تا ایگور استیماچ کاملا از فرصت سوزی شاگردانش کلافه شود.
دقیقه 63: ارسال بازیکن سپاهان درون محوطه جریمه پیش از اینکه نصیب پریرا شود توسط دروازه بان استقلال اهواز دفع شد.
دقیقه 64: علی کریمی که برای استفاده از ارسال گردانی به محوطه جریمه هجوم برده بود نتوانست ضربه اش را روانه دروازه حریف کند و با اختلاف ضربه سرش به بیرون رفت.
دقیقه 64: بهترین موقعیت گلزنی برای سپاهان با همکاری وریا غفوری و گردانی شکل گرفت که ارسال گردانی با ضربه سر غفوری را مرادیان از روی خط دروازه دفع کرد.
دقیقه 73: کرنر سپاهانی ها روی سر منوچهری نشست اما ضربه منوچهری از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 78: ارسال گردانی از جناح چپ با ضربه سر پریرا همراه شد که توپ با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 78: خطا در سمت راست محوطه جریمه با ارسال وریا غفوری همراه شد که توپ پیش از اینکه با ضربه مهاجمان سپاهان همراه شود توسط استقلالی ها دفع شد و در برگشت نیز شوت غفوری با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 83: ضربه بازیکن سپاهان از درون محوطه جریمه درون شش قدم به منوچهری رسید که دروازه بان استقلال اهواز مانع از تصمیم گیری او برای زدن ضربه مناسب شد.
دقیقه 90+2: ضربه سر منوچهری روی ارسال کرنر نویدکیا در آستانه ورود به دروازه توسط دروازه بان این تیم مهار شد.

نوشتن دیدگاه