جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2603
منتشر شده در دوشنبه, 24 اسفند 1394 20:48
تعداد دیدگاه: 0
استیماچ:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: می‌توان گفت که تیم لوکوموتیو تیم ملی کوچک ازبکستان است. این تیم بسیار جنگنده و منضبط است و کار آسانی برابر آنها نداریم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان در مرحله...

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: می‌توان گفت که تیم لوکوموتیو تیم ملی کوچک ازبکستان است. این تیم بسیار جنگنده و منضبط است و کار آسانی برابر آنها نداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی فردا بسیار مهم است که می‌تواند تعیین‌کننده سرنوشت این گروه باشد.
وی افزود: رویکرد ما برنده شدن در این مسابقه است و هر کاری بتوانیم برای پیروزی انجام می‌دهیم که البته کار ساده‌ای هم نداریم.
استیماچ گفت: می‌توان گفت که تیم لوکوموتیو تیم ملی کوچک ازبکستان است. این تیم بسیار جنگنده و منضبط است و کار آسانی برابر آنها نداریم. اما آماده‌ایم، همان‌طور که برابر النصر آماده بودیم و این تیم را شکست دادیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم حریف را آنالیز کرده‌اید و لوکوموتیو را چطور ارزیابی می‌کنید بیان داشت: ما برای همه بازی‌ها، حریفان خود را آنالیز می‌کنیم. البته بازی‌های زیادی را از این تیم ندیدم چون لیگ آنها تازه شروع شده ولی دو بازی این تیم با الاتحاد را آنالیز کردیم.
استیماچ در پاسخ به سوال خبرنگار ازبکستانی که در گروه A، دو تیم سه امتیازی و دو تیم دو امتیازی حضور دارند و همه تیم‌ها دو گل زده و دو گل خورده‌اند و شما وضعیت جدول رده‌بندی این گروه را چطور ارزیابی می‌کنید گفت: ما در این مورد فکر نمی‌کنیم و فقط به بازی فردا می‌اندیشیم.

نوشتن دیدگاه