جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2544
منتشر شده در یکشنبه, 02 اسفند 1394 11:07
تعداد دیدگاه: 0
ذوب آهن بهتر از سپاهان؛

پیشکسوت فوتبال اصفهان در گفتگو با ایمنا:پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: تیم النصر امارات در اصفهان با دو مشکل مواجه است و اگر سپاهان، سپاهان واقعی باشد می‌تواند این تیم را شکست دهد. "حسین چرخابی" شرایط فعلی سپاهان در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا را چندان مناسب ندانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه...

پیشکسوت فوتبال اصفهان در گفتگو با ایمنا:پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: تیم النصر امارات در اصفهان با دو مشکل مواجه است و اگر سپاهان، سپاهان واقعی باشد می‌تواند این تیم را شکست دهد.

"حسین چرخابی" شرایط فعلی سپاهان در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا را چندان مناسب ندانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه نزدیک به بازی‌های آسیایی هستیم و حساسیت خاصی در مورد دیدار تیم‌های کشورمان مقابل تیم‌های عربی ایجاد شده است سپاهان باید تلاش بسیار زیادی داشته باشد و باشگاه باید اختلافات موجود در تیم را کنترل کند. باید توجه داشت که در مسابقات آسیایی تیمی به نام سپاهان "اصفهان" وجود ندارد بلکه این تیم، سپاهان "ایران" است. اگر سپاهان در لیگ ایران به تراکتورسازی ببازد، به یک تیم ایرانی باخته است اما اگر این شکست‌ها در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق بیفتد شرایط تفاوت خواهد کرد.
اگر سپاهان در آسیا نتیجه بگیرد، می‌تواند به لیگ هم برگردد
وی به دیدار روز سه‌شنبه سپاهان با النصر امارات اشاره کرد و ادامه داد: این تیم چهار بازیکن بسیار کلیدی و موثر دارد که یکی از آنها سابقه حضور در تیم ملی برزیل را هم دارد. سرمربی النصر هم بسیار باتجربه و باسابقه خوب است و باید در نظر داشت که بازیکنان کلیدی این تیم حالت تهاجمی دارند. سپاهان باید بداند که روز سه‌شنبه با یک تیم هجومی مسابقه خواهد داد و اگر بتوانند اولین بازی خودشان را با نتیجه خوب پشت سر بگذارند هم از نظر روحی و روانی به لیگ کشور خودمان باز خواهند گشت و هم می‌توانند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشند.
پیشکسوت فوتبال اصفهان مسابقات سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا را ملی دانست و گفت: سپاهان در این مسابقات برای اصفهان بازی نمی‌کند بلکه برای ایران می‌جنگد و باید تمام مسائل و مشکلات را به خاطر نام ایران کنار بگذارند و در جلسه‌ای به حل آنها بپردازند. شکست النصر برای سپاهان دور از دسترس نیست.
النصر در اصفهان دو مشکل دارد
چرخابی در ادامه به دو مشکل بزرگ تیم النصر در اصفهان پرداخت و بیان داشت: اولین مشکل آنها سرد بودن هوا است و دیگری ارتفاع فولادشهر. به نظر من اگر سپاهان بتواند سپاهان واقعی شود و مشکلات روحی- روانی این تیم برطرف شود می‌توانند نتایج خوبی کسب کنند. پیشنهاد من به باشگاه سپاهان این بود که برای تیم روانپزشک بیاورند که متأسفانه این کار را نکردند چرا که این یک نیاز اساسی به حساب می‌آید و تمام تیم‌های دنیا از روانپزشک استفاده می‌کنند.
شرایط ذوب‌آهن با سپاهان خیلی فرق می‌کند
وی در مورد دیگر نماینده اصفهان در این رقابت‌ها گفت: وضعیت ذوب‌آهن با سپاهان خیلی فرق می‌کند و آنها در ثبات مدیریت و کادرفنی بسیار خوب بوده‌اند و همدلی بسیاری در بین بازیکنان این تیم وجود دارد. آنها همه نوع بازیکنی جذب کرده‌اند که شامل بازیکنان بسیار جوان، جوان و باتجربه می‌شوند و از همه مهم‌تر اینکه در هر پستی یک بازیکن آماده و برای هر بازیکن در زمین، یک جایگزین خوب روی نیمکت دارند.
پیشکسوت فوتبال اصفهان افزود: این همان کاری بود که من در اول فصل از باشگاه سپاهان خواستم که انجام بدهند و به آنها اخطار دادم که شما می‌خواهید در سه جام معتبر بازی کنید اما مسئولان این تیم این کار را انجام ندادند.
ذوبی‌ها دقت کنند، نتایج خوبی می‌گیرند
چرخابی اضافه کرد: ولی ذوب‌آهن این کار را انجام داد و الان در هر پستی دو بازیکن دارد چون با اتفاقات ناگهانی که ممکن است در طول مسابقات بیفتد، باید شرایطی وجود داشته باشد که سرمربی تیم مجبور نباشد بازیکنی را در پست غیرتخصصی خود به کار بگیرد. اگر کادرفنی و بازیکنان ذوب‌آهن با این شرایط خوبی که دارند یک مقدار حواسشان را جمع کنند می‌توانند نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنند./

نوشتن دیدگاه