سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2415
منتشر شده در جمعه, 29 آبان 1394 23:54
تعداد دیدگاه: 0

حضور ایگور استیماچ بر روی نیمکت تیم سپاهان خوش‌یمن بود و این تیم با کسب پیروزی مقابل نفت تهران، پس از مدت‌ها در لیگ برتر رنگ برد را دید. دو تیم سپاهان و نفت تهران در ایستگاه دوازدهم لیگ برتر در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برد تیم سپاهان به پایان رسید. سپاهان که با سرمربی جدیدش سعی در...


حضور ایگور استیماچ بر روی نیمکت تیم سپاهان خوش‌یمن بود و این تیم با کسب پیروزی مقابل نفت تهران، پس از مدت‌ها در لیگ برتر رنگ برد را دید.
دو تیم سپاهان و نفت تهران در ایستگاه دوازدهم لیگ برتر در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برد تیم سپاهان به پایان رسید.

سپاهان که با سرمربی جدیدش سعی در جبران نتایج ضعیف هفته‌های قبل خود داشت؛ در پایان توانست با دو گل پیروز این میدان شود.

بازی نه چندان زیبای دو تیم در نیمه‌ اول به‌جز دو گل یک پنالتی هم داشت که بازیکن تیم نفت نتوانست آن را تبدیل به گل کند؛ در ادامه بر روی اشتباه هادی عقیلی علی قربانی در دقیقه‌ 29 توانست تیمش را پیش بیندازد.

استیماچ که دوست نداشت در اولین بازی خود، تیمش با شکست خانگی از بازی خارج شود از بازیکنانش فشار بیشتری را درخواست کرد تا توانستند روی یک ضربه‌ شروع مجدد در دقایق پایانی نیمه‌ اول توسط مهدی شریفی بازی را به تساوی بکشانند.

دو تیم در نیمه‌ دوم در حالی به میدان آمدند که بازی محتاطانه را در دستور کار داشتند، جایی ‌که تساوی خارج از خانه آن هم مقابل تیم سپاهان نتیجه‌ بدی برای تیم منصوریان نبود و از آن طرف استیماچ که دوست نداشت در اولین تجربه‌ مربی‌گری‌اش در اصفهان شکست بخورد تمرکز بیشتری بر حفظ نتیجه‌ موجود و نیم‌نگاهی به ضد حملات داشت.

سپاهانی‌ها در ادامه از خستگی نفتی‌ها در نیمه‌ دوم استفاده کردند و بارها خودشان را به دروازه‌ نفتی‌ها رساندند تا در دقایق پایانی بر روی یک ضربه‌ پنالتی هادی عقیلی اشتباهش در نیمه‌ اول را جبران کرد و تیمش را پیش انداخت.

به این ترتیب تیم سپاهان توانست در اولین تجربه‌ سرمربیگری استیماچ مربی کرواتش با پیروزی خانگی از زمین خارج شود تا زردهای اصفهان حداکثر استفاده را از تساوی صبای قم و ذوب‌آهن داشته باشند و خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کنند.

سپاهان با این برد توانست در آستانه‌ دیدار حساسش مقابل ذوب‌آهن در مرحله‌ نیمه‌ نهایی جام حذفی با روحیه‌ دوچندان برای همشهری‌اش خط نشان بکشد و هواداران پرشورش را امیدوار به ادامه روند لیگ با مربی جدیدش کند.

گل زنی مهدی شریفی در این دیدار و اعلام دو پنالتی از سوی علیرضا فغانی از نکات برجسته این مسابقه بود، همچنین بازی کردن برادران نویدکیا از ابتدا در ترکیب اولیه تیم سپاهان از دیگر نکات این بازی بود و این در حالی رخ داد که سپاهان در بازی با راه‌آهن تهران در جام حذفی هم با ترکیبی مشابه به زمین رفته بود.

نکته‌ دیگر این بازی روی آوردن به جوانان در ادامه‌ بازی بود جایی‌ که حسین فاضلی به جای محمدرضا خلعتبری در دقایق پایانی به زمین آمد و با دوندگی خود گره‌ کار را برای پرافتخارترین تیم ایران باز کرد و با حرکتی که در محوطه‌ جریمه‌ نفت داشت بازیکن حریف را وادار به خطای پنالتی کرد.

بنا بر این گزارش،در دیگر دیدار این هفته تیم ذوب‌آهن به مصاف تیم صبای قم رفت که برابر حریفش به تساوی رسید.

دو تیم در این دیدار، موفق نشدند توپی را از دروازه‌های یکدیگر عبور بدهند تا در پایان تساوی صفر بر صفر برای این بازی به ثبت برسد.

نوشتن دیدگاه