سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2364
منتشر شده در شنبه, 09 آبان 1394 19:07
تعداد دیدگاه: 0
به دنبال ناکامی های قهرمان سال گذشته لیگ؛

تیم سپاهان به دنبال بازی های ضعیف خود، بار دیگر در برابر تیم استقلال اهواز متوقف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،تیم فوتبال سپاهان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 و 50 دقیقه عصر امروز به مصاف تیم استقلال اهواز در این شهر رفت و با نتیجه یک بر یک برابر این تیم رده شانزدهمی جدول...

تیم سپاهان به دنبال بازی های ضعیف خود، بار دیگر در برابر تیم استقلال اهواز متوقف شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،تیم فوتبال سپاهان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 و 50 دقیقه عصر امروز به مصاف تیم استقلال اهواز در این شهر رفت و با نتیجه یک بر یک برابر این تیم رده شانزدهمی جدول متوقف شد.
تیم سپاهان ابتدا در دقیقه 25 بازی با ضربه سر محمد رضا خلعتبری به گل رسید، اما در دقیقه 81 بازی به دنبال اشتباهات مکرر فردی هفته های اخیرعبداله کرمی ، مهاجمان تیم استقلال اهواز با خطای شهاب گردان در محوطه جریمه متوقف شدند.
داور بازی با اعلام ضربه مستقیم پنالتی ،شرایط جبران نتیجه را برای تیم میزبان فراهم کرد و فرزادآشوبی با ضربه به زاویه مخالف توانست دروازه تیم سپاهان را باز کند.
بنا بر این گزارش، گفتنی است تیم استقلال اهواز از 10 بازی انجام داده در لیگ برتر تنها یک برد دارد و 3 بازی خود را نیز مساوی کرده و 6 بازی را با باخت پشت سر گذاشته است.
این تیم پایین جدولی که امروز موفق به متوقف کردن تیم سپاهان شد،با 19 گل خورده و 5 گل زده ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را بخود اختصاص داده است.

نوشتن دیدگاه