جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2338
منتشر شده در سه شنبه, 28 مهر 1394 01:28
تعداد دیدگاه: 0
در برنامه 90 کارشناسی شد؛

کارشناس برنامه 90 نیز ضعف داوری بازی سپاهان با سیاه جامگان را تایید کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، بازی هفته هشتم سپاهان سیاه جامگان با اشتباهات مشخص و به نوعی مشکوک داروی همراه بود که این بازی هر چند با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید، اما به نظر می رسد این دست اشتباهات داوری سنگ...


کارشناس برنامه 90 نیز ضعف داوری بازی سپاهان با سیاه جامگان را تایید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، بازی هفته هشتم سپاهان سیاه جامگان با اشتباهات مشخص و به نوعی مشکوک داروی همراه بود که این بازی هر چند با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید، اما به نظر می رسد این دست اشتباهات داوری سنگ بزرگی برای رسیدن سپاهان به صدر جدول ،جلوی پای این تیم اصفهانی انداخت.
اما برنامه ورزشی 90 این هفته با پرداختن به اشتباهات کرمانشاهی، داور این دیدار تنها دو صحنه از صحنه های مشکوک این بازی را در بوته داوری بررسی نمود که کارشناس داوری این دیدار هر دو صحنه را از اشتباهات مشخص داور دانست و باعث تعجب خواند.
گفتنی است یکی از این صحنه ها منجر به گل تساوی سیاه جامگان شدکه مهاجم این تیم در موقعیت آفساید قرار داشت و در صحنه دیگر که مورد بررسی قرار گرفت،مهاجم سیاه جامگان با کشیدن پیراهن مدافع تیم سپاهان ،پس از سرنگون کردن وی ، صحنه ای خطرناک بر روی دروازه سپاهان ایجاد نمود که با ضربه عبداله کرمی توپ به خارج از زمین رفت.

نوشتن دیدگاه