دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22354
منتشر شده در سه شنبه, 19 مهر 1401 11:22
تعداد دیدگاه: 0

تیم پسران استان اصفهان در رقابت‌های تنیس‌روی میز سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران به مقام دومی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مسابقات تنیس‌روی میز پسران سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ایران با حضور ۳۱ استان در خانه تنیس روی میز اصفهان به پایان رسید و تیم اصفهان همچون دو دوره قبل به فینال راه یافت و برای سومین بار در المپیاد استعدادهای برتر بعنوان نایب قهرمانی دست یافت.
تیم اصفهان با شکست استان‌های گیلان، لرستان و زنجان به عنوان تیم اول گروه به مرحله حذفی راه یافت. در مرحله یک هشتم نهایی تیم اصفهان موفق شد ۳ بر ۲ مقابل قم به پیروزی دست یابد، در مرحله یک چهارم نهایی نیز اصفهان با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل استان مرکزی به مرحله نیمه نهایی راه یافت .
در مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم اصفهان در یک بازی دیدنی با شکست ۳ بر ۲ کردستان به فینال رسید که در مسابقه فینال تهران با نتیجه ۳ بر صفر اصفهان را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی دست یافت، اصفهان نایب قهرمان شد و استان‌های کردستان و مازندران مشترکا سوم شوند .
در ترکیب تیم تنیس روی میز استان اصفهان ارشیا بهرامی، مبین امیری، امیرعلی اسماعیلیان، پارسا بهرامی حضور داشتند که هدایت این تیم را محمد گودرزی و سرپرستی برعهده اصغر مزروعی است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه