سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2230
منتشر شده در شنبه, 28 شهریور 1394 12:14
تعداد دیدگاه: 0

علی کفاشیان، رئیس خندان فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای تلویزیونی و همچنین مصاحبه‌ای با سایت فدراسیون طی 48 ساعت اخیر حرف‌های جالبی زد که معلوم نشد کدام یک جدی و کدامین شوخی است! اینها نکات بارز حرف‌های او در مصاحبه تلویزیونی است: ٭ مهدی تاج کارگزار باند اصفهانی‌ها در فدراسیون فوتبال است. وقتی وزیر...

 

علی کفاشیان، رئیس  خندان فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای تلویزیونی و همچنین مصاحبه‌ای با سایت فدراسیون طی 48 ساعت اخیر حرف‌های جالبی زد که معلوم نشد کدام یک جدی و کدامین شوخی است! اینها نکات بارز حرف‌های او در مصاحبه تلویزیونی است: ٭ مهدی تاج کارگزار باند اصفهانی‌ها در فدراسیون فوتبال است. وقتی وزیر ورزش از من خواست او را برکنار کنم، ترتیب اثر ندادم. ٭ تمامی دارایی من 5 میلیارد تومان است و هر ماه 8 میلیون از بانک مرکزی حقوق بازنشستگی می‌گیرم. ٭ در مورد علی سعیدلو، رئیس سابق سازمان تربیت بدنی اشتباه کردم. ٭ هوشنگ مقدس، بانک سیار ما است. ٭ شایعات مربوط به تملک یک شرکت در مالزی و سرمایه‌گذاری‌ام در اسپانیا کذب است. ٭ چندی پیش با قرار کفالت آزاد شدم و نه با وثیقه. ٭ در مسابقه فصل پیش نفت با تراکتورسازی بینی و بین‌الله هیچ چیز مشکوکی ندیدم.

  • حرف‌های کفاشیان در سایت فدراسیون

٭ مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال به حرف‌های نادرستی که اخیراً درباره آنها بیان شده، توجه نکنند و روی کارشان متمرکز باشند. ٭ به عنوان یکی از اعضای کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی فیفا، در جلسه جدید این نهاد شرکت می‌کنم و پیشنهادهایی برای آنها دارم. ٭ ما اصراری بر تغییر کمیته اخلاق فدراسیون نداشتیم و این خود محمدزاده بود که استعفا داد و ما هم پذیرفتیم. نمی‌دانم او چطور از زندگی خصوصی کی‌روش خبر داشت اما مطمئناً ادعای او صحیح نبود. در چهار سال و نیمی که کی‌روش سرمربی تیم ملی بوده، هیچ مشکل انضباطی‌ای در این تیم نداشته‌ایم. ٭ پول ارائه شده از طرف آل‌اشپورت به کی‌روش، 100 هزار دلار بود و نه 100 هزار یورو و براساس قرارداد بین دو طرف بود و این جور مسائل در فوتبال حرفه‌ای رایج است.

  • تاج: کفاشیان شوخی کرده است

مهدی تاج در پی اظهارات جدید کفاشیان در مورد خودش گفت: از کفاشیان پرسیدم و او گفت شوخی کرده است. باند اصفهانی وجود ندارد و اگر قرار بر تقسیم‌بندی‌های استانی باشد، اسدی، اصفهانیان و دبیری هم در فدراسیون ما آذری‌اند.

نوشتن دیدگاه