يكشنبه 16 ارديبهشت 1403, Sunday 5 May 2024, مصادف با 26 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2123
منتشر شده در شنبه, 17 مرداد 1394 01:15
تعداد دیدگاه: 0
گل محمدی:

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: حق ما باخت نبود و اگر بهتر از موقعیت استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده شویم. یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوب و جانداری بود. دو تیم تاکتیکی و فیزیکی بازی کردند و به فکر سه امتیاز بودند و حق ما باخت نبود. ما می توانستیم برنده...

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: حق ما باخت نبود و اگر بهتر از موقعیت استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده شویم.
یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوب و جانداری بود. دو تیم تاکتیکی و فیزیکی بازی کردند و به فکر سه امتیاز بودند و حق ما باخت نبود. ما می توانستیم برنده باشیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. یک سری مشکلات گریبانگیر ما بود که قابل پیش بینی بود.من زیاد نمی توانم در این باره صحبت کنم ولی حق ذوب آهن دارد خورده می شود.اتفاقات دو بازی اخیر برای ما عجیب بوده است.تا من در این باره صحبت می کنم کمیته انضباطی و اخلاق ما را می خواهد.امیدوارم باشگاه بتواند از حقش دفاع کند.

وی ادامه داد:صحنه ای که می شد برای ما پنالتی گرفته شود از این موضوع گذشتند،نمی دانم مشکل چیست، اگر مشکل من هستم حاضرم باشگاه را ترک کنم اما ذوب آهن به حقش برسد.

وی درباره نتایج ذوب آهن در این دو بازی گفت: ما در شروع کار هستیم اما دو شکست در هفته های اول برای من و باشگاه غیرقابل باور بود، اما اطمینان دارم می توانیم این نتایج را جبران کنیم و شک نکنید ذوب آهن از این وضعیت بیرون می آید.

وی درباره داوری هم گفت: در مجموع قضاوت قهرمانی خوب بود.با این وجود به نظرم کمک داور اول بد عمل کرد.تمرکز خوبی نداشت و یکی دو اوت را به نفع تیم حریف به اشتباه گرفت.

سرمربی ذوب آهن افزود:من ناراحت خودم نیستم ناراحت ذوب آهن هستم.نهایتش از اینجا می روم ولی حق و حقوق ذوب آهن خورده می شود.

نوشتن دیدگاه