دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20317
منتشر شده در چهارشنبه, 10 شهریور 1400 10:17
تعداد دیدگاه: 0

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از البیان امارات، سردار محمد، مربی بدنسازی پیشین تیم ملی فوتبال...

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از البیان امارات، سردار محمد، مربی بدنسازی پیشین تیم ملی فوتبال عراق و باشگاه عجمان با اشاره به بازی فردای تیم ملی امارات برابر لبنان در دور نخست گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا گفت: تیم ملی امارات به پختگی رسیده و واجد شرایط عبور از این مرحله است. این موضوع امارات را قادر می‌سازد با وجود رقبای سخت در گروه A به رویایش برای صعود به جام جهانی برسد.

این مربی عراقی افزود: بازی فردای امارات برابر لبنان بسیار سرنوشت‌ساز است. بازیکنان باتجربه و جوان امارات زیر نظر مربی شایسته‌ خود و حمایت فدراسیون فوتبال این کشور و حمایت هواداران می‌توانند به رویای صعود به جام جهانی دست یابند.

سردار محمد درباره دیدار تیم ملی فوتبال عراق برابر کره‌جنوبی نیز اظهار داشت: عراق می‌خواهد رویای بزرگ صعود را با عبور از مرحله سرنوشت‌ساز کنونی عملی کند. آنها اگر در دو بازی ابتدایی برابر کره‌جنوبی و ایران در روز خود باشند می‌توانند به هدف‌شان برسند. البته این دو بازی بسیار سخت است. در ترکیب کنونی تیم ملی فوتبال عراق بازیکنان باتجربه و جوان حضور دارند که به این تیم از نظر فنی و جسمانی قدرت خوبی می دهد. عراق در نبرد با کره‌جنوبی که بازیکنان برتری در لیگ‌های مشهور اروپایی دارد باید با آرامش و بدون شتاب بازی کند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه